Pregled bibliografske jedinice broj: 316857
Učenje odraslih u digitalnom stoljeću
Učenje odraslih u digitalnom stoljeću // Zbornik radova 3. međunarodne konferencije "Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja" = Book of proceedings of the 3rd International Conference "Adult Educationfor the Knowledge Economy" / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007. str. 147-154 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 316857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje odraslih u digitalnom stoljeću
(Adult learning in digital age)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 3. međunarodne konferencije "Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja" = Book of proceedings of the 3rd International Conference "Adult Educationfor the Knowledge Economy"
/ Klapan, Anita ; Matijević, Milan - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2007, 147-154
ISBN
978-953-98811-2-0
Skup
Međunarodna konferencija "Obrazovanje odraslih za ekonomiju znanja" (3 ; 2007)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 03.06.2007. - 04.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenje odraslih; digitalno stoljeće; internet; multimedij
(adult learning; digital age; Internet; multimedia)
Sažetak
Živimo u digitalnom stoljeću. Okruženi smo digitalnim medijima. U Hrvatskoj oko dvije trećine kućanstava ima osobno računalo spojeno na Internet. Satelitska i kabelska televizija te DVD su sastavni dio opreme svakog stana. Jesmo li svjesni obrazovnih mogućnosti ovog (multi)medijskog okruženja? Spomenuti mediji omogućuju učenje bilo kada, bilo gdje, bilo koliko... Međutim, učenje uz digitalne medije prate brojna pitanja na koja andragoška didaktika i teledidaktika trebaju tražiti odgovore i znanstvena objašnjenja. Autor analizira mogućnosti (prednosti i ograničenja) učenja odraslih u digitalnom medijskom okruženju. Pritom objašnjava prirodu učenja uz pomoć tih medija te objašnjava sintagmu „osposobljenost za učenje uz pomoć novih medija“. Neki ciljevi učenja odraslih su teško ostvarivi uz pomoć digitalnih medija ili u vidu obrazovanja na daljinu. Na toj listi su i ciljevi kao što je stjecanje socijalnih i motoričkih vještina te tolerancije i suradničkih kompetencija. Nedostaci i ograničenja digitalnih medija mogu se nadoknaditi dobro osmišljenom kombinacijom učenja uz pomoć digitalnih medija, učenja u izvornoj stvarnosti te učenja uz izravne kontakte instruktora i subjekata koji uče.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)