Pregled bibliografske jedinice broj: 315790
Pedagogija – teorija osposobljavanja - zbirka tekstova za pripremanje ispita -treće dopunjeno i prošireno izdanje
Pedagogija – teorija osposobljavanja - zbirka tekstova za pripremanje ispita -treće dopunjeno i prošireno izdanje / - (ur.).
Split: Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Splitu, 2004
CROSBI ID: 315790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija – teorija osposobljavanja - zbirka tekstova za pripremanje ispita -treće dopunjeno i prošireno izdanje
(Pedagogy – make to be competent theory - collected texts for exam-preperation - tirt partly modifited and expanded edition)
Autori
Milat, Josip
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2004
Stranica
142
Ključne riječi
pedagogija; obrazovanje; odgoj; izobrazba; osposobljavanje
(Pedagogy; instruction; education; competence; make to be competence)
Sažetak
Skripta su četvrto izmijenjeno i dopunjeno izdanje zbirke tekstova namijenjenih studentima za sustavno izučavanje pedagogije i kao pomoć u pripremanju ispita. Sadržaji su proširene bilješke autorovih priprema za predavanja iz kolegija Pedagogija i strukturirani su u 9 poglavlja. U prva tri poglavlja koja čine dvije trećine ukupnog teksta Znanstveno određenje pedagogije ; Društveno-povijesna dimenzija pedagogije kao prakse i teorije osposobljavanja i Pedagoški razvoj ličnosti argumentirano se obrazlaže stav o pedagogiji kao teoriji osposobljavanja ljudi. Poglavlja Metode pedagoškog djelovanja, Alternativne pedagoške teorije i praksa ; Osposobljavanje za život u multikulturalnoj zajednici su dana u osnovnim naznakama dok je poglavlje. U poglavlju Odgojno obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj prikazan i ISCED sustav obrazovanja Na kraju svakog poglavlja navodi širi popis literature i posebno upućuje na izvore koje treba konzultirati za potpunije izučavanje pedagogije.
Izvorni jezik
Hrvatski