Pregled bibliografske jedinice broj: 315775
Ovladanost vještinom pisanja na engleskome jeziku na kraju osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja kod hrvatskih učenika
Ovladanost vještinom pisanja na engleskome jeziku na kraju osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja kod hrvatskih učenika // Metodika, 8 (2007), 14; 190-204 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 315775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ovladanost vještinom pisanja na engleskome jeziku na kraju osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja kod hrvatskih učenika
(Writing in English - the proficiency of Croatian students at the end of primary and secondary education)
Autori
Zergollern-Miletić, Lovorka
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 14;
190-204
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
osnovne škole; razina A2; razina B1; srednje škole; vještina pisanja
(primary school; level A2; level B1; secondary school; writing skills)
Sažetak
Članak opisuje ciljeve, metodoligiju i rezultate istraživanja vještine pisanja na engleskom kao stranom jeziku, koje je provedeno u sklopu projekta Engeski jezik u Hrvatskoj (130514). Cilj istraživanja bio je utvrditi stupanj ovladanosti vještinom pisanja kod hrvatskih učenika engleskoga kao stranog jezika na kraju osnovnoškolskoga i srednjoškolskoga obrazovanja – dostižu li učenici razine ovladanosti predviđene i zadane nacionalnim kurikulumom: razinu A2 u osnovnoj školi i razinu B1 u srednjoj školi. Rezultati su pokazali da su učenici dostigli te razine. Rezultati istraživanja također su pokazali da na uspješnost u pisanju, najsloženijoj od jezičnih vještina, utječe vremensko ztrajanje učenja, intenzitet (broj sati) učenja engleskog jezika (samo kod učenika srednje škole), učenje drugih stranih jezika (prije svega njemačkog) te uporaba Interneta. Pokazalo se da je uspješnost učenica osnovne i srednje škole na testu pisanja veća od uspješnosti učenika. Ukupni uspjeh iz engleskog jezika u skladu je s uspjehom učenika na testu pisanja. Pisanje je najbolji prediktor ocjene iz engleskog jezika.Uz rezultate i komentare rezultata ponuđeni su prijedlozi za daljnje istraživanje.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Engleski tekst je na str. 205-220.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Lovorka Zergollern-Miletić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Contents Pages in Education
- Educational Research Abstracts onlin