Pregled bibliografske jedinice broj: 315681
Programiranje sadržaja tehničke kulture u općeobrazovnim školama
Programiranje sadržaja tehničke kulture u općeobrazovnim školama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 43 (1994), 1; 67-88 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 315681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programiranje sadržaja tehničke kulture u općeobrazovnim školama
(Technical education curriculum programming at comprehensive schools)
Autori
Milat Josip
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 43
(1994), 1;
67-88
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
programiranje ; kurikulum ; općeobrazovne škole ; politehničko obrazovanje
(programming ; curriculum ; comprehensive schools ; polytechnical education)
Sažetak
U radu se razmatra problem programiranja sadržaja tehničke kulture u općeobrazovnim školama. Prikazani su retultati ankete što je provedena na uzorku stručnjaka iz znanstvenog polja pedagogije. Aaliza rezultata pokazuje da sadašnje stanje treba mijenjati, revalorizirati zadatke nastave, reprogramirati sadržaje prema novim kriterijima, dati više izbornih sadržaja, povećati fond sati ove nastave, te uvestiposeban (barem kao izborni) predmet u obavezni nastvni plan gimnazija. Potrebno je, s ovog aspekta, reprogramirati ukupnu programsku strukturu općeobrazovnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija