Pregled bibliografske jedinice broj: 315679
Studij za osposobljavanje nastavnika tehničke kulture treba izjednačiti sa studijem ostalih nastavničkih profila
Studij za osposobljavanje nastavnika tehničke kulture treba izjednačiti sa studijem ostalih nastavničkih profila // Školski vjesnik, 43 (1994), 2; 189-194 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 315679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studij za osposobljavanje nastavnika tehničke kulture treba izjednačiti sa studijem ostalih nastavničkih profila
(The Polytechnic Study Should Equalize Other Teachers´ Study)
Autori
Milat, Josip
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 43
(1994), 2;
189-194
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nastavnici; visoko obrazovanje; tehničko obrazovanje
(teachers; higher education; technical education)
Sažetak
U radu se razmatra problem osposobljavanja nastavnika tehničke kulture u Republici hrvatskoj. Na osnovi analize sadašnjeg sustava osposobljavanja nastavnika koji izvode nastavu tegničke kulture i nastavnog plana osnovne škole, dokazuje se neadekvatnost sadašnjeg sustava osposobljavanja nastavnika i nužnost promjena. Na kraju se navode prijedlozi mogućih promjena
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija