Pregled bibliografske jedinice broj: 315293
Samovrednovanje visokoškolskih institucija – pojmovni okvir i praktična primjena
Samovrednovanje visokoškolskih institucija – pojmovni okvir i praktična primjena // Kvaliteta u visokom obrazovanju / Lučin, Pero (ur.).
Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, 2007. str. 49-58
CROSBI ID: 315293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje visokoškolskih institucija – pojmovni okvir i praktična primjena
(Self-evaluation of Higher Education Institutions: Conceptual Framework and Application)
Autori
Bezinović, P.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Kvaliteta u visokom obrazovanju
Urednik/ci
Lučin, Pero
Izdavač
Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske
Grad
Rijeka
Godina
2007
Raspon stranica
49-58
ISBN
978-953955342-3
Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja, samovrednovanje, visoko obrazovanje
(quality of education, self-evaluation, higher education)
Sažetak
Samovrednovanje u obrazovanju je temeljna komponenta kulture kvalitete obrazovnih institucija. Ono omogućuje vrijedne uvide, potiče argumentiranu raspravu o kvaliteti, pruža odgovore na ključna pitanja o tome koliko smo dobri i što nam je činiti u budućnosti. Samovrednovanje je podloga tradicionalnijem vanjskom vrednovanju. Ono olakšava proces vanjskog vrednovanja, fokusira ga i čini korisnijim. Da bi se snažno potaknuo proces unapređivanja i osiguravanja kvalitete obrazovanja, potrebno je unutar visokoškolskih institucija graditi kulturu samovrednovanja, spremnost na objektivnu samoanalizu s jasnom idejom da uvijek možemo biti bolji.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija