Pregled bibliografske jedinice broj: 315147
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika // Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 199-211
CROSBI ID: 315147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje i samovrednovanje kao nužan preduvjet za kvalitetno učenje stranih jezika
(ASSESSMENT AND SELF-ASSESSMENT AS AN UNAVOIDABLE PREREQUISITE FOR A QUALITATIVE EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING)
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka ; Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Urednik/ci
Vodopija, Irena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2006
Raspon stranica
199-211
ISBN
953-6965-08-9
Ključne riječi
vrednovanje, samovrednovanje, ocjenjivanje, europski jezični portfolio
(evaluation, assessment, selfevaluation, european language portfolio)
Sažetak
Ovaj rad bavi se vrednovanjem. Autori spominju najčešće probleme koji proizlaze iz vrednovanja te daju sugestije za poboljšanje procesa vrednovanja. Dobro vrednovanje trebalo bi naime bilo kojoj zainteresiranoj osobi dati uvid u to što neki učenik može stvarno učiniti na stranom jeziku. Posebno se pak ističe samovrednovanje kao izuzetno važan preduvjet za kvalitetno rano učenje stranih jezika i to kako učenika tako i učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb