Pregled bibliografske jedinice broj: 315142
Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi
Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi // Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 135-154
CROSBI ID: 315142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izobrazba i kompetencije učitelja stranih jezika rane školske dobi
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi
Urednik/ci
Vodopija, Irena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2003
Raspon stranica
135-154
ISBN
953-6965-05-4
Ključne riječi
rano učenje stranog jezika, učitelj stranog jezika za učenike u ranoj školskoj dobi, izobrazba učitelja stranog jezika za ranu dob, kompetencije učitelja stranog jezika rane dobi: jezične, didaktičko-metodičke te interkulturalne
(early foreign language learning, teacher of foreign languages to young learners, training of teachers of foreign languages to young learners, competences of foreign langauge teachers to young learners: language, didactic and inter-cultural)
Sažetak
Uvođenje stranog jezika u ranu školsku dob sa sobom donosi i velike poteškoće. Misli se ovdje u prvom redu na izobrazbu učitelja stranog jezika za učenike rane dobi, jer se obzirom na dob učenika radi o sasvim drugačijem pristupu podučavanju stranog jezika kao i na nedostatak potrebnih kadrova za tu svrhu pa se promišljaju i razni modeli obučavanja i uključivanja učitelja u nastavu stranog jezika u ranoj školskoj dobi. Da bi se pak moglo prići izmjeni programa izobrazbe potrebno je znati kakvi moraju biti učitelji stranog jezika za učenike u ranoj školskoj dobi. Stoga se pristupa izradi profila učitelja stranog jezika u ranoj dobi. Kompetencije učitelja moraju dakako odgovarati ciljevima podučavanja stranog jezika u toj dobi. Učitelji stranog jezika za učenike rane dobi moraju imati jezične kompetencije koje im omogućuju odvijanje nastave na stranom jeziku, didaktičko-metodičke kompetencije koje uključuju poznavanje predispozicija djece te pedagoških principa kreiranja nastave u skladu s njima, kao i interkulturalne kompetencije koje traži rastuća internacionalizacija svih sfera života, a koje promiču osvještavanje vlastite kulture, otvaranje spram drugih kultura te kulturu dijaloga i tolerancije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija