Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314906

Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice


Kranželić Tavra, Valentina; Ferić Šlehan, Martina
Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice // Plava knjiga sažetaka / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić Tavra, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 220-221 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 314906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice
(The parent’ s perception of the quality of the school environment – guidelines for a school-family-community partnership)

Autori
Kranželić Tavra, Valentina ; Ferić Šlehan, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Plava knjiga sažetaka / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić Tavra, Valentina ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 220-221

ISBN
978-953-6418-58-9

Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
školsko okruženje; prevencija poremećaja u ponašanju; roditelji; partnerstvo škola-obitelj-zajednica
(school environment; prevention of behavior disorders; parents; school-family-community partnership)

Sažetak
U radu je predstavljen dio istraživanja koje je u sklopu procjene potreba provedeno u Istarskoj županiji kao dio projekta &laquo ; Zajednice koje brinu kao modeli prevencije poremećaja u ponašanju, &raquo ; a koji se provodi u suradnji Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (MZOS, 0013009) i Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Istarske županije. U sklopu projekta, kao prioritet za usmjeravanje djelovanja zajednice prema djeci i mladima, između ostalog, izdvojena je suradnja škole i roditelja. U doprinosu škole prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih, nezaobilazna je njezina povezanost s obitelji učenika i lokalnom zajednicom. Partnerstvo koje će uključivati obitelj, školu i zajednicu ne ostavlja mnogo neorganiziranog, a time i nesigurnog prostora za djecu i mlade. Partnerstvo škole-obitelji-zajednice je suradnički odnos ostvaren prvenstveno s ciljem osiguravanja pozitivnih obrazovnih i socijalnih razvojnih ishoda za djecu i mlade, a istovremeno je koristan za sve uključene strane (Ellis i Hughes, 2002). Cilj ovog rada je istražiti razlike u percepciji kvalitete školskog okruženja između roditelja osnovnoškolske i roditelja srednjoškolske djece i mladih. U uzorku je sudjelovalo ukupno 473 roditelja (roditelji OŠ = 278, roditelji SŠ = 195). Diskriminativna analiza prema navedenom kriteriju izdvojila je jednu značajnu diskriminativnu funkciju. Statistički značajna razlika vodi zaključku da roditelji osnovnoškolske djece lošije percipiraju situaciju oko materijalnih sredstava kojima škola raspolaže i percepciju sigurnosti djeteta u školi od nasilja te veću vlastitu uključenost u domaće zadaće djeteta. Rezultati ovog istraživanja mogu predstavljati temelj odluka važnih ljudi u školskom okruženju o načinima uključivanja roditelja u aktivnosti i odlučivanje u školi, te time postaviti temelje za uspješno partnerstvo i održavati ga trajnim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Sažetak je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2625 - Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije (Bašić, Josipa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Valentina Kranželić (autor)

Avatar Url Martina Ferić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kranželić Tavra, Valentina; Ferić Šlehan, Martina
Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice // Plava knjiga sažetaka / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić Tavra, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 220-221 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Kranželić Tavra, V. & Ferić Šlehan, M. (2007) Kvaliteta školskog okruženja u percepciji roditelja – temelj za partnerstvo škole-obitelji-zajednice. U: Ferić Šlehan, M., Kranželić Tavra, V. & Stošić, J. (ur.)Plava knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Kran\v{z}eli\'{c} Tavra, Valentina and Feri\'{c} \v{S}lehan, Martina}, year = {2007}, pages = {220-221}, keywords = {\v{s}kolsko okru\v{z}enje, prevencija poreme\'{c}aja u pona\v{s}anju, roditelji, partnerstvo \v{s}kola-obitelj-zajednica}, isbn = {978-953-6418-58-9}, title = {Kvaliteta \v{s}kolskog okru\v{z}enja u percepciji roditelja and \#8211; temelj za partnerstvo \v{s}kole-obitelji-zajednice}, keyword = {\v{s}kolsko okru\v{z}enje, prevencija poreme\'{c}aja u pona\v{s}anju, roditelji, partnerstvo \v{s}kola-obitelj-zajednica}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kran\v{z}eli\'{c} Tavra, Valentina and Feri\'{c} \v{S}lehan, Martina}, year = {2007}, pages = {220-221}, keywords = {school environment, prevention of behavior disorders, parents, school-family-community partnership}, isbn = {978-953-6418-58-9}, title = {The parent and \#8217; s perception of the quality of the school environment and \#8211; guidelines for a school-family-community partnership}, keyword = {school environment, prevention of behavior disorders, parents, school-family-community partnership}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font