Pregled bibliografske jedinice broj: 314870
Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst?
Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst? // Jezik & mediji ; Jedan jezik-više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 231-240
CROSBI ID: 314870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst?
(Banner - a text, an e-text or a hypertext?)
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezik & mediji ; Jedan jezik-više svjetova
Urednik/ci
Granić, Jagoda
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb : Split
Godina
2006
Raspon stranica
231-240
ISBN
953-96391-8-2
Ključne riječi
Internetska reklama (baner), tekst, e-tekst, hipertekst
(banner, text, e-text, hypertext)
Sažetak
U radu se isprva definiraju tekst, e-tekst i hipertekst. Potom se pobliže opisuje hipertekst kao nova vrsta teksta s ciljem da se na temelju analize korpusa banera odgovori na pitanje je li verbalni dio banera tekst, e-tekst ili hipertekst. Autorica zaključuje da se može raditi o svim vrstama teksta, ali da je najčešći hipertekst.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija