Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314870

Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst?


Filipan-Žignić, Blaženka
Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst? // Jezik & mediji ; Jedan jezik-više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 231-240


CROSBI ID: 314870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst?
(Banner - a text, an e-text or a hypertext?)

Autori
Filipan-Žignić, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Jezik & mediji ; Jedan jezik-više svjetova

Urednik/ci
Granić, Jagoda

Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Grad
Zagreb : Split

Godina
2006

Raspon stranica
231-240

ISBN
953-96391-8-2

Ključne riječi
Internetska reklama (baner), tekst, e-tekst, hipertekst
(banner, text, e-text, hypertext)

Sažetak
U radu se isprva definiraju tekst, e-tekst i hipertekst. Potom se pobliže opisuje hipertekst kao nova vrsta teksta s ciljem da se na temelju analize korpusa banera odgovori na pitanje je li verbalni dio banera tekst, e-tekst ili hipertekst. Autorica zaključuje da se može raditi o svim vrstama teksta, ali da je najčešći hipertekst.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Filipan-Žignić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipan-Žignić, Blaženka
Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst? // Jezik & mediji ; Jedan jezik-više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 231-240
Filipan-Žignić, B. (2006) Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst?. U: Granić, J. (ur.) Jezik & mediji ; Jedan jezik-više svjetova. Zagreb : Split, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), str. 231-240.
@inbook{inbook, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {231-240}, keywords = {Internetska reklama (baner), tekst, e-tekst, hipertekst}, isbn = {953-96391-8-2}, title = {Baner - tekst, e-tekst ili hipertekst?}, keyword = {Internetska reklama (baner), tekst, e-tekst, hipertekst}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Split} }
@inbook{inbook, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {231-240}, keywords = {banner, text, e-text, hypertext}, isbn = {953-96391-8-2}, title = {Banner - a text, an e-text or a hypertext?}, keyword = {banner, text, e-text, hypertext}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font