Pregled bibliografske jedinice broj: 314784
Permanentno usavršavanje učitelja razredne nastave u Splitu
Permanentno usavršavanje učitelja razredne nastave u Splitu // Prema kvalitetnoj školi. Četvrti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije s međunarodnom suradnjom / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatsko pedagoško-književni zbor - Ogranak Split ; Hrvatsko filološko društvo - Odjel za metodiku nastave hrvatskog jezika, govornoga i pismenog izražavanja, književnosti i medijske kulture - Zagreb, 2005. str. 12-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 314784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Permanentno usavršavanje učitelja razredne nastave u Splitu
(Junior Grades Teacher's Permanent Improvement in Split)
Autori
Blažević, Ines ; Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prema kvalitetnoj školi. Četvrti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije s međunarodnom suradnjom
/ Ivon, Hicela - Split : Hrvatsko pedagoško-književni zbor - Ogranak Split ; Hrvatsko filološko društvo - Odjel za metodiku nastave hrvatskog jezika, govornoga i pismenog izražavanja, književnosti i medijske kulture - Zagreb, 2005, 12-18
ISBN
953-96977-3-5
Skup
Prema kvalitetnoj školi - 4. Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije s međunarodnom suradnjom
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 07.04.2005. - 09.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
permanentno usavršavanje ; motivacija ; učitelji
(permanent improvement ; motivation ; teachers)
Sažetak
U sklopu šire analize fenomena permanentnog usavršavanja učitelja autorice su kod 200 učitelja razredne nastave grada Splita ispitale motivaciju i potrebe učitelja za permanentnim usavršavanjem, njihove preferencije pojedinih oblika usavršavanja te moguće razlike s obzirom na spol, stručnu spremu i radno iskustvo u odgojno-obrazovnom radu. Pokazalo se da učitelji permanentno obrazovanje smatraju potrebnim za svoj rad, a pri njihovu usavršavanju dominiraju intrizična motivacija i samoobrazovanje, dok na njihovu motivaciju i preferencije oblika usavršavanja negativno utječu niski ekonomski status i društveni ugled, nepovoljni uvjeti za rad te izostanak konzistentnog i djelatnog sustava permanentnog usavršavanja učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija