Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314762

Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo?


Filipan-Žignić, Blaženka
Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo? // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 223-235


CROSBI ID: 314762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo?
(Are Internet advertisements (banners) a continuation of traditional advertisements or are they something completely different?)

Autori
Filipan-Žignić, Blaženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike

Urednik/ci
Granić, Jagoda

Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Grad
Zagreb : Split

Godina
2005

Raspon stranica
223-235

ISBN
953-96391-6-6

Ključne riječi
internetska reklama (baner), robna marka, ime proizvoda, Web adresa, neologizmi, anglicizmi, akronimi, čestotnost riječi
(advertisement, Internet advertisement (banner), brand name, name of product, Web address, neologisms, anglicisms, akronyms, word frequency)

Sažetak
U radu se na temelju analize najčestotnijih riječi u internetskim reklamama na njemačkom jeziku tj. imena robnih marki, imena proizvoda i Web adresa s jedne strane te učestalosti pojavljivanja pojedinih riječi u njima s druge strane dokazuje da internetska reklama pokazuje veliku sličnost s jezikom tradicionalne reklame u mnogim elementima, ali i da internetska reklama ima svojih specifičnosti koje su uvjetovane samim medijem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Filipan-Žignić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipan-Žignić, Blaženka
Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo? // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 223-235
Filipan-Žignić, B. (2005) Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo?. U: Granić, J. (ur.) Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike. Zagreb : Split, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), str. 223-235.
@inbook{inbook, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2005}, pages = {223-235}, keywords = {internetska reklama (baner), robna marka, ime proizvoda, Web adresa, neologizmi, anglicizmi, akronimi, \v{c}estotnost rije\v{c}i}, isbn = {953-96391-6-6}, title = {Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili ne\v{s}to sasvim drugo?}, keyword = {internetska reklama (baner), robna marka, ime proizvoda, Web adresa, neologizmi, anglicizmi, akronimi, \v{c}estotnost rije\v{c}i}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Split} }
@inbook{inbook, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2005}, pages = {223-235}, keywords = {advertisement, Internet advertisement (banner), brand name, name of product, Web address, neologisms, anglicisms, akronyms, word frequency}, isbn = {953-96391-6-6}, title = {Are Internet advertisements (banners) a continuation of traditional advertisements or are they something completely different?}, keyword = {advertisement, Internet advertisement (banner), brand name, name of product, Web address, neologisms, anglicisms, akronyms, word frequency}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font