Pregled bibliografske jedinice broj: 314762
Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo?
Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo? // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 223-235
CROSBI ID: 314762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internetske reklame (baneri) kao nastavak tradicionalnih reklama ili nešto sasvim drugo?
(Are Internet advertisements (banners) a continuation of traditional advertisements or are they something completely different?)
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Urednik/ci
Granić, Jagoda
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb : Split
Godina
2005
Raspon stranica
223-235
ISBN
953-96391-6-6
Ključne riječi
internetska reklama (baner), robna marka, ime proizvoda, Web adresa, neologizmi, anglicizmi, akronimi, čestotnost riječi
(advertisement, Internet advertisement (banner), brand name, name of product, Web address, neologisms, anglicisms, akronyms, word frequency)
Sažetak
U radu se na temelju analize najčestotnijih riječi u internetskim reklamama na njemačkom jeziku tj. imena robnih marki, imena proizvoda i Web adresa s jedne strane te učestalosti pojavljivanja pojedinih riječi u njima s druge strane dokazuje da internetska reklama pokazuje veliku sličnost s jezikom tradicionalne reklame u mnogim elementima, ali i da internetska reklama ima svojih specifičnosti koje su uvjetovane samim medijem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija