Pregled bibliografske jedinice broj: 314752
Pojam o sebi u učenju stranoga jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Međimurju
Pojam o sebi u učenju stranoga jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Međimurju // Učitelj, 4 (2004), 185-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 314752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pojam o sebi u učenju stranoga jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Međimurju
(Monolingual and Bilingual Students' Self-concept in Learning Foreign Languages in Međimurje)
Autori
Legac, Vladimir ; Filipan-Žignić, Blaženka
Izvornik
Učitelj (1333-1396) 4
(2004);
185-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
monolingvalni govornik; bilingvalni govornik; bilingvizam; slika o sebi; stanovništvo Međimurja; Romi
(monolingual speaker; bilingual speaker; bilingualism; self-concept; population of the county of Međimurje; Romany national minority.)
Sažetak
Glavna je tema ovoga rada bilingvizam i mjesto i uloga pojma o sebi kao važnom afektivnom faktoru u učenju stranih jezika. Na početku se rada daje kraći opis jezične situacije u Međimurju, potom se definira cilj ispitivanja, opisuju ispitanici i način provođenja ispitivanja. Na kraju se daje analiza dobivenih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb