Pregled bibliografske jedinice broj: 31424
Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora
Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora // Rehabilitacija i inkluzija / Oberman-Babić, Mira (ur.).
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 25-25 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 31424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora
(Influence of supportive educational work on anxiety of hearing and speech impaired children`s parents)
Autori
Kondić, Ljiljana ; Dulčić, Adinda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Rehabilitacija i inkluzija
/ Oberman-Babić, Mira - Zagreb : Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 25-25
Skup
Rehabilitacija i inkluzija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.1997. - 26.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
anksioznost ; roditelji ; rehabilitacija
(anxiety ; parents ; rehabilitation)
Sažetak
U sklopu sveobuhvatnog pristupa u rehabilitaciji djece s govorno-slušnim poremećajima, u radu po Verbotonalnoj metodi, važan je sustavni rad s roditeljima. Tijekom rehabilitacijskog procesa s djecom se ostvaruju raznoliki programski sadržaji primjereni vrsti i stupnju teškoća, a rad s roditeljima najčešće se svodi na individualne i grupne konzultacije. Uvidjevši potrebu sustavnog rada primjerenu posebnim potrebama roditelja djece oštećena sluha i govora, započeli smo kontinuirani suportivno-edukacijski rad u obliku radionica sa svrhom postizanja učinkovitijeg roditeljstva i ravnopravnijeg sudjelovanja u ostvarivanju rehabilitacijskih ciljeva. Roditelji djece s govorno-slušnim poremećajima moraju svoje tjeskobe, nemire i niz pitanja da bi postali djelotvorniji u svojoj roditeljskoj ulozi, a uz to valja raditi i na razvijanju njihove cjelovite osobitosti, neovisno o roditeljskoj ulozi. Radom smo roditeljima približili temeljne potrebe djece s govorno-slušnim poremećajima i načine njihova zadovoljenja. Nastojali smo omogućiti djelotvorniji način prevladavanja kriznih stanja u odgoju djece s govorno-slušnim poremećajima. Poticali smo roditelje na cjelovitiji razvoj vlastite osobnosti te nastojali poboljšati suradnju obitelji i stručnjaka raznih specijalnosti koji sudjeluju u rehabilitaciji djece s govorno-slušnim poremećajima. Za evaluaciju našega rada koristili smo se polustrukturiranim upitnikom konstruiran u te svrhe, Spielbergov upitnik za ispitivanje anksioznosti, te usmeni i pismeni "feed back" roditelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-207001 - Polisenzorika slušanja (Guberina, Petar, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG