Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 31424

Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora


Kondić, Ljiljana; Dulčić, Adinda
Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora // Rehabilitacija i inkluzija / Oberman-Babić, Mira (ur.).
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 25-25 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 31424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora
(Influence of supportive educational work on anxiety of hearing and speech impaired children`s parents)

Autori
Kondić, Ljiljana ; Dulčić, Adinda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Rehabilitacija i inkluzija / Oberman-Babić, Mira - Zagreb : Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 25-25

Skup
Rehabilitacija i inkluzija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.1997. - 26.09.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
anksioznost ; roditelji ; rehabilitacija
(anxiety ; parents ; rehabilitation)

Sažetak
U sklopu sveobuhvatnog pristupa u rehabilitaciji djece s govorno-slušnim poremećajima, u radu po Verbotonalnoj metodi, važan je sustavni rad s roditeljima. Tijekom rehabilitacijskog procesa s djecom se ostvaruju raznoliki programski sadržaji primjereni vrsti i stupnju teškoća, a rad s roditeljima najčešće se svodi na individualne i grupne konzultacije. Uvidjevši potrebu sustavnog rada primjerenu posebnim potrebama roditelja djece oštećena sluha i govora, započeli smo kontinuirani suportivno-edukacijski rad u obliku radionica sa svrhom postizanja učinkovitijeg roditeljstva i ravnopravnijeg sudjelovanja u ostvarivanju rehabilitacijskih ciljeva. Roditelji djece s govorno-slušnim poremećajima moraju svoje tjeskobe, nemire i niz pitanja da bi postali djelotvorniji u svojoj roditeljskoj ulozi, a uz to valja raditi i na razvijanju njihove cjelovite osobitosti, neovisno o roditeljskoj ulozi. Radom smo roditeljima približili temeljne potrebe djece s govorno-slušnim poremećajima i načine njihova zadovoljenja. Nastojali smo omogućiti djelotvorniji način prevladavanja kriznih stanja u odgoju djece s govorno-slušnim poremećajima. Poticali smo roditelje na cjelovitiji razvoj vlastite osobnosti te nastojali poboljšati suradnju obitelji i stručnjaka raznih specijalnosti koji sudjeluju u rehabilitaciji djece s govorno-slušnim poremećajima. Za evaluaciju našega rada koristili smo se polustrukturiranim upitnikom konstruiran u te svrhe, Spielbergov upitnik za ispitivanje anksioznosti, te usmeni i pismeni "feed back" roditelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-207001 - Polisenzorika slušanja (Guberina, Petar, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Ljiljana Kondić (autor)

Avatar Url Adinda Dulčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kondić, Ljiljana; Dulčić, Adinda
Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora // Rehabilitacija i inkluzija / Oberman-Babić, Mira (ur.).
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 25-25 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Kondić, L. & Dulčić, A. (1997) Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece oštećena sluha i govora. U: Oberman-Babić, M. (ur.)Rehabilitacija i inkluzija.
@article{article, author = {Kondi\'{c}, Ljiljana and Dul\v{c}i\'{c}, Adinda}, editor = {Oberman-Babi\'{c}, M.}, year = {1997}, pages = {25-25}, keywords = {anksioznost, roditelji, rehabilitacija}, title = {Utjecaj suportivno-edukacijskog rada na anksioznost roditelja djece o\v{s}te\'{c}ena sluha i govora}, keyword = {anksioznost, roditelji, rehabilitacija}, publisher = {Fakultet za defektologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kondi\'{c}, Ljiljana and Dul\v{c}i\'{c}, Adinda}, editor = {Oberman-Babi\'{c}, M.}, year = {1997}, pages = {25-25}, keywords = {anxiety, parents, rehabilitation}, title = {Influence of supportive educational work on anxiety of hearing and speech impaired children`s parents}, keyword = {anxiety, parents, rehabilitation}, publisher = {Fakultet za defektologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font