Pregled bibliografske jedinice broj: 314120
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; .
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; . // Evaluacija u nastavi jezika i književnosti
Nikšić, Crna Gora, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 314120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; .
(Student evaluation of new univesity programs)
Autori
Mardešić, Sandra ; Damiani Einwalter, Ingrid
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Evaluacija u nastavi jezika i književnosti
Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 04.10.2007. - 05.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reforma; program; ECTS bod
(university; programmes; reform; credits)
Sažetak
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0635 - Talijanski i hrvatski u kontaktu i kontrastu (Ljubičić, Maslina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb