Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314120

Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; .


Mardešić, Sandra; Damiani Einwalter, Ingrid
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; . // Evaluacija u nastavi jezika i književnosti
Nikšić, Crna Gora, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 314120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; .
(Student evaluation of new univesity programs)

Autori
Mardešić, Sandra ; Damiani Einwalter, Ingrid

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Evaluacija u nastavi jezika i književnosti

Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 04.10.2007. - 05.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reforma; program; ECTS bod
(university; programmes; reform; credits)

Sažetak
S obzirom da je u Hrvatskoj već drugu godinu u tijeku provedba reforme svih sveučilišta odnosno „ Bolonjski proces“ , ukazuje se potreba za vrednovanjem provedbe reforme, nastavnih programa i sustava ECTS bodovanja. Istraživanje je provedeno sa studenatima 1. i 2. godine Talijanistike, odnosno sa studentima koji se po prvi puta susreću sa studijem na fakultetu i onima koji su već stekli određeno iskustvo. Metodom ankete ispitivali smo stavove studentata, postignute rezultate te njihove primjedbe o novom načinu studiranja, načelu semestralnosti, sustavu ECTS bodovanja. Promatrali smo i odnos između očekivanja, stvarnog sticanja znanja i sposobnosti te njihove primjene u budućem radu. Rezultati su pokazali kako postoji još velik broj otvorenih pitanja koje će trebati rješavati u tijeku provedbe same reforme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300869-0635 - Talijanski i hrvatski u kontaktu i kontrastu (Ljubičić, Maslina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mardešić, Sandra; Damiani Einwalter, Ingrid
Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; . // Evaluacija u nastavi jezika i književnosti
Nikšić, Crna Gora, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Mardešić, S. & Damiani Einwalter, I. (2007) Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni « ; ; ; Bolonjskog procesa» ; ; ; .. U: Evaluacija u nastavi jezika i književnosti.
@article{article, author = {Marde\v{s}i\'{c}, Sandra and Damiani Einwalter, Ingrid}, year = {2007}, keywords = {reforma, program, ECTS bod}, title = {Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveu\v{c}ili\v{s}ta: primjedbe i prijedlozi u primjeni and \#171; ; ; ; Bolonjskog procesa and \#187; ; ; ; .}, keyword = {reforma, program, ECTS bod}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }
@article{article, author = {Marde\v{s}i\'{c}, Sandra and Damiani Einwalter, Ingrid}, year = {2007}, keywords = {university, programmes, reform, credits}, title = {Student evaluation of new univesity programs}, keyword = {university, programmes, reform, credits}, publisherplace = {Nik\v{s}i\'{c}, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font