Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 313472

Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece


Pivac, Dunja
Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 222-227 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 313472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece
(The Role of Art Teachers in Recognition, Prevention and Therapy of Traumatised Children)

Autori
Pivac, Dunja

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147 (2006), 2; 222-227

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
učitelj likovne kulture; traumatizirano dijete; prepoznavanje; prevencija; terapija
(art teacher; traumatised child; recognition; prevention; therapy)

Sažetak
U radu se obrazlažu "nove uloge" učitelja likovne kulture, koje su proizašle iz spoznajnih, emocionalnih i moralnih potreba djece i mladeži uključenih u odgojno-obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj. Uz tradicionalnu ulogu učitelja likovne kulture, koja se temelji na sustavnom i planskom ostvarivanju ciljeva i zadataka nastavnog predmeta likovna kultura, odnosno na osiguravanju uvjeta i osmišljavanju strategija kojima se potiče, prati i unaprjeđuje djetetov individualni likovni govor, sve se više uočava i ističe "nova uloga" učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece. Uloga učitelja likovne kulture u složenom procesu pomoći traumatiziranom djetetu podržavajuća je (emocionalna i moralna potpora), posrednička (posrednik između znaka i značenja) i djelomice terapeutska (psihološka pomoć kroz medije vizualnog jezika i izražavanja kao likovnoterapijske metode). Stoga je potrebno dodatno senzibilizirati učitelje likovne kulture i omogućiti im usvajanje potrebnih kompetencija kroz dodatno osposobljavanje da bi mogli preventivno i terapeutski raditi i djelovati u procesu nastave te kroz likovne radionice pomagati svoj djeci i mladima kojima je takva pomoć potrebna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Dunja Pivac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pivac, Dunja
Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 222-227 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Pivac, D. (2006) Uloga učitelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece. Napredak (Zagreb), 147 (2), 222-227.
@article{article, author = {Pivac, Dunja}, year = {2006}, pages = {222-227}, keywords = {u\v{c}itelj likovne kulture, traumatizirano dijete, prepoznavanje, prevencija, terapija}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Uloga u\v{c}itelja likovne kulture u prepoznavanju, prevenciji i terapiji traumatizirane djece}, keyword = {u\v{c}itelj likovne kulture, traumatizirano dijete, prepoznavanje, prevencija, terapija} }
@article{article, author = {Pivac, Dunja}, year = {2006}, pages = {222-227}, keywords = {art teacher, traumatised child, recognition, prevention, therapy}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {The Role of Art Teachers in Recognition, Prevention and Therapy of Traumatised Children}, keyword = {art teacher, traumatised child, recognition, prevention, therapy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Linguistics & Language Behavior Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font