Pregled bibliografske jedinice broj: 313174
Odnos učitelja i učenika u konstruktivistički utemeljenoj nastavi likovne kulture
Odnos učitelja i učenika u konstruktivistički utemeljenoj nastavi likovne kulture // Dijete, odgojitelj i učitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 271-278 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 313174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos učitelja i učenika u konstruktivistički utemeljenoj nastavi likovne kulture
(Student - Teacher Relationship in Constructivistic Founded Teaching Art Education)
Autori
Pivac, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Dijete, odgojitelj i učitelj
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004, 271-278
ISBN
953-99229-5-X
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Dijete, odgojitelj i učitelj
Mjesto i datum
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 21.05.2004. - 22.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konstruktivizam; znanje-stanje; znanje-proces; nastava likovne kulture
(constructivism; knowledge-state; knowledge-process; teaching Art Education)
Sažetak
U ovom radu razvija se konstruktivistički pojmovni okvir prikladan za analizu dinamičkih odnosa između učenika i učitelja u nastavi likovne kulture. U povijesnom razvoju metodike likovne kulture odnos između učenika i učitelja stalno se mijenjao. Novi filozofski pristup obrazovanju, koji promatra znanje kao proces, a ne kao stanje, zahtijeva niz inovacija u didaktičko-metodičkom oblikovanju nastave likovne kulture. Uspješna nastava likovne kulture treba se osnivati na suradničkom učenju učenika i učitelja, na otkrivanju učeničkih znanja i sposobnosti te kreativnom realiziranju zadataka kurikuluma. Pedagoški problem razvoja sposobnosti i umijeća više nije vezan uz "dobro objašnjenje gradiva" već postaje komunikacijsko-logički problem upoznavanja učenika i pronalaženja načina da se samostalno učenje dogodi ili ne spriječi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija