Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 312763

Nove kompetencije učitelja za novu školu


Neven Hrvatić
Nove kompetencije učitelja za novu školu // Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća
Virovitica, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 312763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove kompetencije učitelja za novu školu
(New competences of teachers for a new school)

Autori
Neven Hrvatić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća

Mjesto i datum
Virovitica, Hrvatska, 05.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
učitelj; škola; nove kompetencije učitelja; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje
(teacher; school; new teacher competences; intercultural competence; life-long learning)

Sažetak
Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Promjene u sustavu izobrazbe učitelja proizlaze iz potrebe profesionalizacije obrazovanja kao značajnog faktora razvoja. Obrazovanju učitelja prilazi se kao cjelovitom, otvorenom, dinamičnom i trajnom procesu u kojem će pojedini sadržaji i pristupi biti različito dimenzionirani. Stjecanje nastavne kompetencije postaje osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Kada govorimo o učiteljskim kompetencijama, važno je odrediti koje su od njih temeljne budući da mogu varirati od vrlo širokih i općenitih do usko specifičnih i stručnih. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) počinje jačanjem procesa osnovnog učiteljskog obrazovanja i sastoji se od komplementarnih komponenata: inicijalnog (preddiplomskog/diplomskog) obrazovanja učitelja, uvođenja u posao, obrazovanja učitelja tijekom rada i cjeloživotnog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Neven Hrvatić
Nove kompetencije učitelja za novu školu // Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća
Virovitica, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Neven Hrvatić (2007) Nove kompetencije učitelja za novu školu. U: Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća.
@article{article, year = {2007}, keywords = {u\v{c}itelj, \v{s}kola, nove kompetencije u\v{c}itelja, interkulturalna kompetencija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, title = {Nove kompetencije u\v{c}itelja za novu \v{s}kolu}, keyword = {u\v{c}itelj, \v{s}kola, nove kompetencije u\v{c}itelja, interkulturalna kompetencija, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisherplace = {Virovitica, Hrvatska} }
@article{article, year = {2007}, keywords = {teacher, school, new teacher competences, intercultural competence, life-long learning}, title = {New competences of teachers for a new school}, keyword = {teacher, school, new teacher competences, intercultural competence, life-long learning}, publisherplace = {Virovitica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font