Pregled bibliografske jedinice broj: 312763
Nove kompetencije učitelja za novu školu
Nove kompetencije učitelja za novu školu // Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća
Virovitica, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 312763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove kompetencije učitelja za novu školu
(New competences of teachers for a new school)
Autori
Neven Hrvatić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Učitelj- lučonoša humanih vrijednosti škole 21. stoljeća
Mjesto i datum
Virovitica, Hrvatska, 05.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učitelj; škola; nove kompetencije učitelja; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje
(teacher; school; new teacher competences; intercultural competence; life-long learning)
Sažetak
Položaj učitelja u suvremenoj školi, u procesu odgoja i obrazovanja, danas je temeljno drugačiji nego u ranijim razdobljima. Promjene u sustavu izobrazbe učitelja proizlaze iz potrebe profesionalizacije obrazovanja kao značajnog faktora razvoja. Obrazovanju učitelja prilazi se kao cjelovitom, otvorenom, dinamičnom i trajnom procesu u kojem će pojedini sadržaji i pristupi biti različito dimenzionirani. Stjecanje nastavne kompetencije postaje osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Kada govorimo o učiteljskim kompetencijama, važno je odrediti koje su od njih temeljne budući da mogu varirati od vrlo širokih i općenitih do usko specifičnih i stručnih. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) počinje jačanjem procesa osnovnog učiteljskog obrazovanja i sastoji se od komplementarnih komponenata: inicijalnog (preddiplomskog/diplomskog) obrazovanja učitelja, uvođenja u posao, obrazovanja učitelja tijekom rada i cjeloživotnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb