Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 311885

Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj


Martinović, MArija; Pavlić, Ivana
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj // MArketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik sažetaka / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 32-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 311885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj
(Model of expanding pharmaceutical product innovations in Croatia)

Autori
Martinović, MArija ; Pavlić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
MArketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik sažetaka / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 32-34

ISBN
978-953-6148-63/9

Skup
XX. Kongres CROMAR-A

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
farmaceutski proizvodi; širenje inovacija; marketinške strategije; potrošači
(pharmaceutical products; spreding innovations; marketing strategies; consumers)

Sažetak
Farmaceutska industrija je jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu. Glavne karakteristike farmaceutske industrije su visoke tehnologije i konstantni inovacijski procesi. S obzirom na visoku konkurenciju, farmaceutske kompanije ulažu velike napore u osmišljavanju adekvatne strategije promocije novih proizvoda. U radu se opisuje proces širenja i prihvaćanja inovacija u farmaceutskoj industriji u Hrvatskoj i to od pojave proizvoda na tržištu do trenutka prihvaćanja. Da bi se inovacija farmaceutskih proizvoda prihvatila potrošač ili grupa potrošača mora donijeti odluku o kupnji novoga proizvoda. Stoga se potrošači ove vrste proizvoda segmentiraju na osnovu vremena koje je potrebno da bi se prihvatila inovacija. Farmaceutska poduzeća prilikom lansiranja novoga proizvoda na tržište primjenjuju različite marketinške strategije s ciljem poticanja potrošača na donošenje odluke o kupnji toga proizvoda. Cilj rada je utvrditi spremnost pojedinca da prihvati novi farmaceutski proizvod u odnosu na druge članove društva. Mjeri se vrijeme od pojavljivanja novog proizvoda do prihvaćanja od strane pojedinca. Osim toga mjeri se i broj kupljenih novih proizvoda u zadanom vremenu. U radu će se utvrditi razlika klasičnog modela širenja inovacija i modela širenja inovacija farmaceutskih proizvoda s aspekta vremena prihvaćanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Ivana Pavlić (autor)

Avatar Url Marija Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, MArija; Pavlić, Ivana
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj // MArketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik sažetaka / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 32-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Martinović, M. & Pavlić, I. (2007) Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.)MArketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, MArija and Pavli\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {32-34}, keywords = {farmaceutski proizvodi, \v{s}irenje inovacija, marketin\v{s}ke strategije, potro\v{s}a\v{c}i}, isbn = {978-953-6148-63/9}, title = {Model \v{s}irenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj}, keyword = {farmaceutski proizvodi, \v{s}irenje inovacija, marketin\v{s}ke strategije, potro\v{s}a\v{c}i}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, MArija and Pavli\'{c}, Ivana}, year = {2007}, pages = {32-34}, keywords = {pharmaceutical products, spreding innovations, marketing strategies, consumers}, isbn = {978-953-6148-63/9}, title = {Model of expanding pharmaceutical product innovations in Croatia}, keyword = {pharmaceutical products, spreding innovations, marketing strategies, consumers}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font