Pregled bibliografske jedinice broj: 311885
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj // MArketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik sažetaka / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 32-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 311885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model širenja inovacija farmaceutskih proizvoda u Hrvatskoj
(Model of expanding pharmaceutical product innovations in Croatia)
Autori
Martinović, MArija ; Pavlić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
MArketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik sažetaka
/ Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 32-34
ISBN
978-953-6148-63/9
Skup
XX. Kongres CROMAR-A
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
farmaceutski proizvodi; širenje inovacija; marketinške strategije; potrošači
(pharmaceutical products; spreding innovations; marketing strategies; consumers)
Sažetak
Farmaceutska industrija je jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu. Glavne karakteristike farmaceutske industrije su visoke tehnologije i konstantni inovacijski procesi. S obzirom na visoku konkurenciju, farmaceutske kompanije ulažu velike napore u osmišljavanju adekvatne strategije promocije novih proizvoda. U radu se opisuje proces širenja i prihvaćanja inovacija u farmaceutskoj industriji u Hrvatskoj i to od pojave proizvoda na tržištu do trenutka prihvaćanja. Da bi se inovacija farmaceutskih proizvoda prihvatila potrošač ili grupa potrošača mora donijeti odluku o kupnji novoga proizvoda. Stoga se potrošači ove vrste proizvoda segmentiraju na osnovu vremena koje je potrebno da bi se prihvatila inovacija. Farmaceutska poduzeća prilikom lansiranja novoga proizvoda na tržište primjenjuju različite marketinške strategije s ciljem poticanja potrošača na donošenje odluke o kupnji toga proizvoda. Cilj rada je utvrditi spremnost pojedinca da prihvati novi farmaceutski proizvod u odnosu na druge članove društva. Mjeri se vrijeme od pojavljivanja novog proizvoda do prihvaćanja od strane pojedinca. Osim toga mjeri se i broj kupljenih novih proizvoda u zadanom vremenu. U radu će se utvrditi razlika klasičnog modela širenja inovacija i modela širenja inovacija farmaceutskih proizvoda s aspekta vremena prihvaćanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku