Pregled bibliografske jedinice broj: 311341
Bolonjska deklaracija kao poticaj približavanja visokog obrazovanja europskih zemalja europskom tržištu rada
Bolonjska deklaracija kao poticaj približavanja visokog obrazovanja europskih zemalja europskom tržištu rada // 15. Tradicionalno savjetovanje ekonomista Hrvatske, Ekonomska politika Hrvatske u 2008. godini
Zagreb: Inženjerski biro, 2007. str. 350-394 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 311341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjska deklaracija kao poticaj približavanja visokog obrazovanja europskih zemalja europskom tržištu rada
(Bologna Declaration as impetus of connecting Higher euducation in European countries toward European labor market)
Autori
Mencer, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
15. Tradicionalno savjetovanje ekonomista Hrvatske, Ekonomska politika Hrvatske u 2008. godini
/ - Zagreb : Inženjerski biro, 2007, 350-394
ISBN
978-953-262-014-6
Skup
15. Tradicionalno savjetovanje Ekonomska politika Hrvatske u 2008.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 14.11.2007. - 16.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Bolonjski proces; osiguranje kvalitete; hrvatsko visoko školstvo
(Bologna process; quality assurance; Croatian higher education)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na kompleksnost sadržaja Bolonjske deklaracije, danas rašireno prihvaćene kao Bolonjski proces. Prvi dio rada upućuje na karakteristike i značaj visokog obrazovanja i genezu politike Europske unije u domeni visokog obrazovanja. U drugoj cjelini izlažu se rezultati istraživanja na terenu. Instrumentom istraživanja namjeravalo se saznati mišljenje najodgovornijih ljudi u domeni hrvatskog visokog obrazovanja, od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, rektorata hrvatskih sveučilišta, dekana fakulteta, veleučilišta i privatnih visokoškolskih ustanova do redovitih sveučilišnih profesora. Ono što nije napravljeno u tijeku Bolonjskog procesa, barem ne u dovoljnoj mjeri, je povezivanje visokoškolskog sustava s gospodarstvom i subjektima javne uprave i samouprave u domeni obrazovanja, izobrazbe i istraživačkog rada, s obzirom na konkretne kratkoročne i dugoročne kadrovske potrebe i potrebe povećanja konkurentnosti temeljene na inovativnosti ili ranom prihvaćanju inovativnih rješenja. Istodobno, većina europskih visokoškolskih institucija opredijelilo se u okviru svojih strategija za istraživačko usmjerenje, a ne obrazovno usmjerenje, što neminovno podrazumijeva jačanje povezanosti s nacionalnim gospodarskim subjektima i subjektima javne uprave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(autor)