Pregled bibliografske jedinice broj: 310967
Odlučivanje u marketingu
Odlučivanje u marketingu. Zagreb: Novi informator, 1986 (prirucnik)
CROSBI ID: 310967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odlučivanje u marketingu
(Decision making in marketing)
Autori
Barković, Dražen ; Meler, Marcel ; Novak, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Novi informator
Grad
Zagreb
Godina
1986
Stranica
283
ISBN
86-301-0047-8
Ključne riječi
odlučivanje; marketing; tržište; proizvod
(decision-making; marketing; market; product)
Sažetak
U ovoj su knjizi najprije objašnjeni neki osnovni pojmovi marketinga kao što su marketing, koncepcija, marketing okruženje, marketing informacije, marketing modeli... Govori se o odlučivanju vezanom za elemente marketing-mixa, proizvode, cijenu, prodaju, distribuciju i promociju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek