Pregled bibliografske jedinice broj: 310368
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 241-260
CROSBI ID: 310368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
(Consistency of Building Croatia as a Brand)
Autori
Vranić, Franko ; Dlačić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Izdavač
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
241-260
ISBN
978-953-6148-73-8
Ključne riječi
brand, nacionalni brand, Hrvatska, turizam, ljudi
(brand, national brand, Croatia, tourism, people)
Sažetak
Sve brži razvoj svijeta u njegovim različitim segmentima dovodi do sve veće globalizacije. To sa sobom donosi prednosti i nedostatke koji utječu na subjekte koji se pojavljuju na tržištu među kojima su i države. Država svojim aktivnostima nastoji privući turiste, tehnološki napredne kompanije, kapital, radnu snagu i sl. Jedan od načina za ostvarenje tog cilja je stvoriti marku od države. Podaci govore da Hrvatska usprkos poduzimanim aktivnostima na tom području, još uvijek nema izgrađen jasan, jedinstven i prepoznatljiv imidž u svijetu. Stvaranjem marke Hrvatska bi bolje iskoristila svoje postojeće potencijale te razvila druga područja djelovanja. No stvaranje marke treba početi graditi iznutra. Osnovni elementi koji čine državu kao marku (nacionalni marku) su turizam, politika, ljudi, 1 brandovi, kultura i unutarnja ulaganja. Za uspješno stvaranje marke je važno da svi ti elementi budu usklađeni međusobno i unutar sebe samih. U fokusu ovog istraživanja su ljudi i turizam. Ljudi kroz pružanje vrijednosti i ispunjavanje očekivanja stvaraju zadovoljstvo i razvijaju odanost potrošača. Zadovoljni potrošači - turisti svoje zadovoljstvo odnose u svoje države te tako stvaraju pozitivnu sliku o Hrvatskoj u inozemstvu. Turizam je u radu istražen jer struka kaže da upravo on ima veliki potencijal u predstavljanju Hrvatske u svijetu. U radu je istražen doprinos ljudi u stvaranju nacionalne marke, doprinos Hrvatske turističke zajednice u stvaranju nacionalne marke te međusobna usklađenost tih dvaju elemenata. Na kraju su dane smjernice za povećavanje usklađenost između navedenih elemenata s ciljem jačanja hrvatskog nacionalne marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka: Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ISBN: 978-953-6148-63-9. U knjizi Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment su objavljeni samo izabrani radovi sa spomenutog znanstvenog skupa CROMAR-a.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasmina Dlačić
(autor)