Pregled bibliografske jedinice broj: 310365
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 214-225 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 310365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu
(Brand Positioning in the Business Market)
Autori
Bašić, Maša ; First, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
/ Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008, 214-225
ISBN
978-953-6148-73-8
Skup
XX. kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
pozicioniranje marke ; integrirane marketinške komunikacije ; poslovno tržište
(brand positioning ; integrated marketing communication ; business market)
Sažetak
Ključ dobrog pozicioniranja marke je stvaranje jakih, jedinstvenih i poželjnih asocijacija kod ciljanih kupaca. Vrlo bitnu ulogu u postizanju tog cilja imaju integrirane marketinške komunikacije (IMK). Noseći sržnu poruku marke, one stvaraju, jačaju i čine asocijacije uz marku konzistentnijima. Na taj način one pojačavaju vezu između potrošača i marke. Svrha ovog rada je bazirajući se na teoretskim postavkama o pozicioniranju, upravljanju markom i integriranoj marketinškoj komunikaciji, utvrditi specifičnosti pozicioniranja marke na poslovnom tržištu. Polazne pretpostavke istraživanja su da jaka marka utječe na kupce na poslovnom tržištu, te da se na tom tržištu stvaranje marke potpomaže integriranom marketinškom komunikacijom. Metodološki se rad bazira na metodi analize slučaja tvrtke Aquaestil, proizvođača akrilnih kada. Pretpostavke rada su istražene putem dubinskog intervjua s upravom i svim ključnim poslovnim kupcima ove tvrtke. Identificirane su ključne asocijacije marke Aquaestil, potvrđene pretpostavke istraživanja i predložene akcije za unapređenje pozicije marke Aquaestil u svijesti poslovnih potrošača. Preporuča se daljnje kvantitativno istraživanje kako bi se ispitala validnost rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Prošireni sažetak dostupan je u Zborniku sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(autor)