Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 310365

Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu


Bašić, Maša; First, Ivana
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 214-225 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 310365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu
(Brand Positioning in the Business Market)

Autori
Bašić, Maša ; First, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008, 214-225

ISBN
978-953-6148-73-8

Skup
XX. kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
pozicioniranje marke ; integrirane marketinške komunikacije ; poslovno tržište
(brand positioning ; integrated marketing communication ; business market)

Sažetak
Ključ dobrog pozicioniranja marke je stvaranje jakih, jedinstvenih i poželjnih asocijacija kod ciljanih kupaca. Vrlo bitnu ulogu u postizanju tog cilja imaju integrirane marketinške komunikacije (IMK). Noseći sržnu poruku marke, one stvaraju, jačaju i čine asocijacije uz marku konzistentnijima. Na taj način one pojačavaju vezu između potrošača i marke. Svrha ovog rada je bazirajući se na teoretskim postavkama o pozicioniranju, upravljanju markom i integriranoj marketinškoj komunikaciji, utvrditi specifičnosti pozicioniranja marke na poslovnom tržištu. Polazne pretpostavke istraživanja su da jaka marka utječe na kupce na poslovnom tržištu, te da se na tom tržištu stvaranje marke potpomaže integriranom marketinškom komunikacijom. Metodološki se rad bazira na metodi analize slučaja tvrtke Aquaestil, proizvođača akrilnih kada. Pretpostavke rada su istražene putem dubinskog intervjua s upravom i svim ključnim poslovnim kupcima ove tvrtke. Identificirane su ključne asocijacije marke Aquaestil, potvrđene pretpostavke istraživanja i predložene akcije za unapređenje pozicije marke Aquaestil u svijesti poslovnih potrošača. Preporuča se daljnje kvantitativno istraživanje kako bi se ispitala validnost rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Prošireni sažetak dostupan je u Zborniku sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Maša; First, Ivana
Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 214-225 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bašić, M. & First, I. (2008) Pozicioniranje marke na poslovnom tržištu. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.)Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Ma\v{s}a and First, Ivana}, year = {2008}, pages = {214-225}, keywords = {pozicioniranje marke, integrirane marketin\v{s}ke komunikacije, poslovno tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Pozicioniranje marke na poslovnom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {pozicioniranje marke, integrirane marketin\v{s}ke komunikacije, poslovno tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Ma\v{s}a and First, Ivana}, year = {2008}, pages = {214-225}, keywords = {brand positioning, integrated marketing communication, business market}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Brand Positioning in the Business Market}, keyword = {brand positioning, integrated marketing communication, business market}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font