Pregled bibliografske jedinice broj: 310349
Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda
Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda // Hotelska kuća '96. / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 206-211 (prethodno priopćenje) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 310349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda
(The Marketing Concept in The Shaping of Tourism Products)
Autori
Vinković Kravaica, Anastazija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotelska kuća '96.
/ Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 206-211 (prethodno priopćenje)
Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinška koncepcija; turističke potrebe i zahtjevi; turističko tržište; turistički proizvod
(marketing concept; tourism needs and requirements; tourism market; tourism product)
Sažetak
Primjena marketing koncepcije u hrvatskom turističkom gospodarstvu ne smije ostati samo težnja i slovo na papiru. Želimo li od turizma stvoriti snažnu i profitabilnu djelatnost, moramo do kraja ozbiljno shvatiti kompleksnost i značaj svih elemenata i instrumenata marketinga i temeljito i dosljedno ih primjenjivati. Ovaj rad predstavlja pokušaj konciznog prikaza složenosti primjene marketing koncepcije u oblikovanju turističkog proizvoda koji će moći zadovoljiti izbirljivu i zahtjevnu turističku potražnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija