Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 310349

Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda


Vinković Kravaica, Anastazija
Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda // Hotelska kuća '96. / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 206-211 (prethodno priopćenje) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 310349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda
(The Marketing Concept in The Shaping of Tourism Products)

Autori
Vinković Kravaica, Anastazija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća '96. / Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 206-211 (prethodno priopćenje)

Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinška koncepcija; turističke potrebe i zahtjevi; turističko tržište; turistički proizvod
(marketing concept; tourism needs and requirements; tourism market; tourism product)

Sažetak
Primjena marketing koncepcije u hrvatskom turističkom gospodarstvu ne smije ostati samo težnja i slovo na papiru. Želimo li od turizma stvoriti snažnu i profitabilnu djelatnost, moramo do kraja ozbiljno shvatiti kompleksnost i značaj svih elemenata i instrumenata marketinga i temeljito i dosljedno ih primjenjivati. Ovaj rad predstavlja pokušaj konciznog prikaza složenosti primjene marketing koncepcije u oblikovanju turističkog proizvoda koji će moći zadovoljiti izbirljivu i zahtjevnu turističku potražnju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Vinković Kravaica, Anastazija
Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda // Hotelska kuća '96. / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 206-211 (prethodno priopćenje) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vinković Kravaica, A. (1996) Marketing koncepcija u oblikovanju turističkog proizvoda. U: Stipetić, V. (ur.)Hotelska kuća '96..
@article{article, author = {Vinkovi\'{c} Kravaica, Anastazija}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1996}, pages = {206-211 (prethodno priop\'{c}enje)}, keywords = {marketin\v{s}ka koncepcija, turisti\v{c}ke potrebe i zahtjevi, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, turisti\v{c}ki proizvod}, title = {Marketing koncepcija u oblikovanju turisti\v{c}kog proizvoda}, keyword = {marketin\v{s}ka koncepcija, turisti\v{c}ke potrebe i zahtjevi, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, turisti\v{c}ki proizvod}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vinkovi\'{c} Kravaica, Anastazija}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1996}, pages = {206-211 (prethodno priop\'{c}enje)}, keywords = {marketing concept, tourism needs and requirements, tourism market, tourism product}, title = {The Marketing Concept in The Shaping of Tourism Products}, keyword = {marketing concept, tourism needs and requirements, tourism market, tourism product}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font