Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 310165

Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću


Grbac, Bruno; Kežman, Elvedina
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 114-126


CROSBI ID: 310165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću
(The System of Marketing Control in a Process Oriented Company)

Autori
Grbac, Bruno ; Kežman, Elvedina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
114-126

ISBN
978-953-6148-72-1

Ključne riječi
marketinška kontrola, procesno orijentirani tržišni subjekt, model marketinške kontrole
(marketing control, process oriented company, model of marketing control)

Sažetak
Za ostvarivanje ciljeva poslovanja poduzeća kontinuirano prate realizaciju marketinških strategija, evaluiraju rezultate u odnosu na postavljene standarde te revidiraju implementaciju u skladu s promjenama u okruženju i zahtjevima trenutka. Smatra se da uspostavljanje efikasnog, efektivnog i adaptabilnog sustava marketing kontrole osigurava primjereni odgovor dinamici okruženja. U radu se polazi od pretpostavke da se implementacijom sustava marketinške kontrole u procesno usmjerenim tržišnim subjektima osigurava ostvarivanje održive konkurentske prednosti. U tu svrhu istražit će se odrednice uspostave sustava kontrole marketinških aktivnosti u procesno orijentiranim tržišnim subjektima, utvrditi njihov menuodnos i utjecaj na ostale veličine upravljanja. Uvažavajući rezultate istraživanja izradit će se model marketinške kontrole u procesno orijentiranom tržišnom subjektu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je kao poster prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a. Prošireni sažetak je dostupan u Knjizi sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Elvedina Kežman (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Kežman, Elvedina
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 114-126
Grbac, B. & Kežman, E. (2008) Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.) Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society. Rijeka, Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), str. 114-126.
@inbook{inbook, author = {Grbac, Bruno and Ke\v{z}man, Elvedina}, year = {2008}, pages = {114-126}, keywords = {marketin\v{s}ka kontrola, procesno orijentirani tr\v{z}i\v{s}ni subjekt, model marketin\v{s}ke kontrole}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduze\'{c}u}, keyword = {marketin\v{s}ka kontrola, procesno orijentirani tr\v{z}i\v{s}ni subjekt, model marketin\v{s}ke kontrole}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Grbac, Bruno and Ke\v{z}man, Elvedina}, year = {2008}, pages = {114-126}, keywords = {marketing control, process oriented company, model of marketing control}, isbn = {978-953-6148-72-1}, title = {The System of Marketing Control in a Process Oriented Company}, keyword = {marketing control, process oriented company, model of marketing control}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font