Pregled bibliografske jedinice broj: 310165
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 114-126
CROSBI ID: 310165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav marketing-kontrole u procesno orijentiranom poduzeću
(The System of Marketing Control in a Process Oriented Company)
Autori
Grbac, Bruno ; Kežman, Elvedina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Izdavač
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
114-126
ISBN
978-953-6148-72-1
Ključne riječi
marketinška kontrola, procesno orijentirani tržišni subjekt, model marketinške kontrole
(marketing control, process oriented company, model of marketing control)
Sažetak
Za ostvarivanje ciljeva poslovanja poduzeća kontinuirano prate realizaciju marketinških strategija, evaluiraju rezultate u odnosu na postavljene standarde te revidiraju implementaciju u skladu s promjenama u okruženju i zahtjevima trenutka. Smatra se da uspostavljanje efikasnog, efektivnog i adaptabilnog sustava marketing kontrole osigurava primjereni odgovor dinamici okruženja. U radu se polazi od pretpostavke da se implementacijom sustava marketinške kontrole u procesno usmjerenim tržišnim subjektima osigurava ostvarivanje održive konkurentske prednosti. U tu svrhu istražit će se odrednice uspostave sustava kontrole marketinških aktivnosti u procesno orijentiranim tržišnim subjektima, utvrditi njihov menuodnos i utjecaj na ostale veličine upravljanja. Uvažavajući rezultate istraživanja izradit će se model marketinške kontrole u procesno orijentiranom tržišnom subjektu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je kao poster prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a. Prošireni sažetak je dostupan u Knjizi sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka