Pregled bibliografske jedinice broj: 310142
Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner
Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 279-290
CROSBI ID: 310142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razmišljanja o menadžmentu odrednice : Case study odrednice Kvarner
(Thoughts on destination management : Case-study destination Kvarner)
Autori
Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Izdavač
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
279-290
ISBN
978-953-6148-72-1
Ključne riječi
Kvarner, menadžment odrednice
(Kvarner, destination management)
Sažetak
Turizam je decenijima jedna od glavnih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske. Turizam, je specifična gospodarska djelatnost. Nastaje kao posljedica mnogobrojnih kombinacija raznovrsno osmišljenih komponenti i aktivnosti. Konkurentnost turističkog tržišta, tj. turističke odrednice rezultanta je objedinjavanja najčešće nekoliko komponenti, i to: infrastrukture, pristupačnosti, gostoprimstva, poduzetništva i političke volje, kao objektivnih elemenata koji imaju snagu podržavati nastanak, razvoj i održavanje turističke odrednice. Strategija destinacije podrazumijeva donošenje, provođenje i kontinuirano praćenje razvoja na način da se sublimiraju sadržaji kojima se određuje misija i vizija destinacije kao specifičnog branda. Strategija podrazumijeva i neminovno tržišno pozicioniranje, koje se temelji na određivanju sustava vrijednosti destinacije. Sustav vrijednosti odrednice provodi se putem procesa prosudbe kao instrumenta dijagnosticiranja turističke odrednice. Jedna od mogućnosti spoznaje sustava konkurentskih vrijednosti je i razlikovanje komponenti s obzirom na aspekt korisnika i s obzirom na subjekt koji generira turističku ponudu odrednice. U članku autori sugeriraju određivanje bitnih karakteristika turističke odrednice Kvarner, kao i kritički osvrt na postojeće trendove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Rad je dostupan u zborniku sažetaka XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). - Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka , 2007. 84-85 (ISBN: 978-953-6148-63-9).
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka