Pregled bibliografske jedinice broj: 309962
Sklonidbena kompetencija u ranome razdoblju učenja hrvatskoga standardnog jezika
Sklonidbena kompetencija u ranome razdoblju učenja hrvatskoga standardnog jezika // Konferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-1) = Conference proceedings of The First Special Focus Symposium on the Early Learning of Croatian Language / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 89-98 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 309962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sklonidbena kompetencija u ranome razdoblju učenja hrvatskoga standardnog jezika
(The "Case" Competence in Early Learning of the Croatian Standard Language)
Autori
Alerić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Konferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-1) = Conference proceedings of The First Special Focus Symposium on the Early Learning of Croatian Language
/ Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja - Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 89-98
ISBN
978-953-99326-6-2
Skup
Specijalizirani znastveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika (1 ; 2007)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
sklonidbena kompetencija; rano učenje hrvatskoga jezika; hrvatski standardni jezik
(case (inflection) competence; early learning Croatian language; the Croatian standard language)
Sažetak
U istraživanju se proučava ovladavanje padežnim sustavom djece mlađe osnovnoškolske dobi, kao dijelom raznojezičnog ovladavanja hrvatskim standardnim jezikom. U obje se skupine provjerava pravilna upotreba odgovarajućeg padeža u rečenicama te utvrđuje stupanj ovladavanja padežnim sustavom hrvatskoga standardnoga jezika. Utvrđuje se je li i na koji način potrebno posvetiti više pozornosti boljem ovladavanju sklonidbenom kompetencijom djece mlađe osnovnoškolske dobi te s tim u vezi predlažu odgovarajući postupci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Alerić
(autor)