Pregled bibliografske jedinice broj: 309896
Specifičnosti kreiranja marke na poslovnom tržištu Gastro Grupe d.o.o.
Specifičnosti kreiranja marke na poslovnom tržištu Gastro Grupe d.o.o. // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 284-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 309896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti kreiranja marke na poslovnom tržištu
Gastro Grupe d.o.o.
(The specifics of creating the brand of Gastro
Grupa d.o.o in the business market)
Autori
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
/ Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 284-297
ISBN
978-953-6148-64-6
Skup
XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poslovno tržište ; marketing poslovnih tržišta ; upravljanje markom
(business market ; business markets marketing ; brand management)
Sažetak
Gastro Grupa d.o.o. je klaster čije je poslovanje usmjereno na HoReCa tržište – tržište ugostiteljskih objekata, a koji svoje poslovanje ne usmjerava prema krajnjem potrošaču, već prema poslovnim korisnicima koji proizvode iz asortimana Gastro Grupe prosljeñ ; uju krajnjim korisnicima. Osobitosti tog segmenta pred Gastro Grupu postavljaju izazove koji su, u odnosu na tržište krajnjih potrošača, specifični. Upravljanje vlastitom markom s ciljem zadovoljenja želja i potreba klijenata otežava, uz trendove poslovnih tržišta, s jedne strane nepostojanje emocionalne komponente pri kupnji od strane klijenta, a s druge strane činjenica da je potražnja neizravno pod utjecajem aktivnosti proizvoñ ; ača čije marke Gastro Grupa takoñ ; er prodaje, a koji se posredno plasiraju na tržištu na kojem odluku o kupnji donosi krajnji potrošač. Brze promjene na poslovnom tržištu Gastro Grupi donose nužnost usredotočenja na klijenta i stvaranje vrlo jasnog obećanja vrijednosti. Detaljna analiza tržišta pokazala je što tržište (klijent) traži i jasno ukazala na vrijednosti koje Gastro Grupa tržištu treba isporučiti. Ovaj rad prikazuje kako je Gastro Grupa u tom složenom okruženju, a sukladno rezultatima analize tržišta, definirala svoju poslovnu strategiju. Vrijednost koju klijenti očekuju utkana je u poslovnu strategiju iz koje proizlazi cjelovita strategija vlastite marke i njezine izgradnje na HoReCa tržištu, te definira aktivnosti svih organizacijskih razina koje utječu na izgradnju obećane vrijednosti. Stoga se ukazuje na važnost upravljanja markom i analiziraju se procesi provoñ ; enja strategije istraživanja vrijednosti, kreiranja vrijednosti i isporuke vrijednosti u gospodarskom subjektu Gastro Grupe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek