Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 309852

Dizajn web stranice ustanove-snažan marketinški alat


Schejbal, Berislav
Dizajn web stranice ustanove-snažan marketinški alat // Viritual Culture and Its Impact on Cultural Tourism: Experiences from South-East Europe
Zagreb, Hrvatska, 2007. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 309852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn web stranice ustanove-snažan marketinški alat
(The Design of Institutional Web Page-the Powerfull Marketing Tool)

Autori
Schejbal, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Viritual Culture and Its Impact on Cultural Tourism: Experiences from South-East Europe

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.06.2007. - 16.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kultura; ustanova; web stranica; dizajn; kvaliteta; alat; marketing; promidžba
(culture; institution; web page; design; quality; tool; marketing; advertisement)

Sažetak
Molim informaciju od predavatelja na simpoziju: dali su uočili korelaciju između kvalitete dizajna web stranice, grafičkog sučelja ili rasporeda informacija odnosno kvalitete iste i porasta broja posjetitelja? Dali je provedena anketa među posjetiteljima, kupcima internet karata? Dali su zadovoljni ; kakvu bi ocjenu dali ; dali su vidjeli i bolje web stranice ; njihovi prijedlozi za poboljšanje? Kod nas su RH postoji svakogodišnja lista 100 Top Web-a. S obzirom da kvaliteta web stranice može biti snažan marketinški i promidžbeni alat za promociju kulturnih ustanova, odlično dizajniranu web-stranicu posjećivati će i oni koji nisu prvenstveno zainteresirani za određeni tip kulturnih događanja ili kulturna događanja uopće koje stranica predstavlja. Kvalitetan web-dizajn svakako će se odraziti na ukupno poslovanje samih ustanova. Raduje me da se kolege s EXIT-a Novi Sad (jedini) potvrđuju moje mišljenje.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo

Napomena
Sudionik u raspravi



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Schejbal, Berislav
Dizajn web stranice ustanove-snažan marketinški alat // Viritual Culture and Its Impact on Cultural Tourism: Experiences from South-East Europe
Zagreb, Hrvatska, 2007. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Schejbal, B. (2007) Dizajn web stranice ustanove-snažan marketinški alat. U: Viritual Culture and Its Impact on Cultural Tourism: Experiences from South-East Europe.
@article{article, author = {Schejbal, Berislav}, year = {2007}, keywords = {kultura, ustanova, web stranica, dizajn, kvaliteta, alat, marketing, promid\v{z}ba}, title = {Dizajn web stranice ustanove-sna\v{z}an marketin\v{s}ki alat}, keyword = {kultura, ustanova, web stranica, dizajn, kvaliteta, alat, marketing, promid\v{z}ba}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Schejbal, Berislav}, year = {2007}, keywords = {culture, institution, web page, design, quality, tool, marketing, advertisement}, title = {The Design of Institutional Web Page-the Powerfull Marketing Tool}, keyword = {culture, institution, web page, design, quality, tool, marketing, advertisement}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font