Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 309829

Upravljanje znanjem - temelj suvremenog marketinga


Segetlija, Zdenko
Upravljanje znanjem - temelj suvremenog marketinga // Znanje i konkurentnost / Bušelić, Marija (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 299 - 325


CROSBI ID: 309829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje znanjem - temelj suvremenog marketinga
(Knowledge Management - Foundation of Modern Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Znanje i konkurentnost

Urednik/ci
Bušelić, Marija

Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2007

Raspon stranica
299 - 325

ISBN
978-953-7498-06-1

Ključne riječi
upravljanje znanjem, cjelovito, cjelovito upravljanje kvalitetom, gospodarski razvoj, Republika Hrvatska
(knowledge management - KM; total quality management - TQM; economic development; the Republic of Croatia)

Sažetak
U radu se polazi od pojmova znanja i informacija. Upravljanje znanjem u poslovnim sustavima vezano je uz suvremene koncepcije menadžmenta, koje se temelje na korištenju suvremenih informatičkih tehnologija. Vezano uz to, i suvremeni se marketing temelji osobito na koncepcijama cjelovitog upravljanja kvalitetom (Total Qualitiy Management – TQM) i upravljanja znanjem (Knowledge Management - KM). Da bi zemlje u razvoju smanjile svoje zaostajanje u odnosu na razvijene zemlje, one moraju brže usvajati nova znanja i upotrebljavati ih u funkciji upravljanja svojim gospodarstvima (na svim razinama). Potreban je veliki zaokret u tome smislu, jer čak i ulazak u proizvodnju industrijskih prerađevina još neće biti dostatan da neutralizira transfer vrijednosti u razvijene zemlje (poput onoga kakav se odvijao temeljem izvoza sirovina i uvoza prerađevina). U radu se polazi od hipoteze, da su u Republici Hrvatskoj, izostankom i same koncepcije marketinga kao i unutar nje – koncepcije upravljanja znanjem, strane kompanije iskoristile taj prostor, te je kao rezultat svega došlo do osiromašenja domaćega gospodarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Upravljanje znanjem - temelj suvremenog marketinga // Znanje i konkurentnost / Bušelić, Marija (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 299 - 325
Segetlija, Z. (2007) Upravljanje znanjem - temelj suvremenog marketinga. U: Bušelić, M. (ur.) Znanje i konkurentnost. Pula, Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 299 - 325.
@inbook{inbook, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Bu\v{s}eli\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {299 - 325}, keywords = {upravljanje znanjem, cjelovito, cjelovito upravljanje kvalitetom, gospodarski razvoj, Republika Hrvatska}, isbn = {978-953-7498-06-1}, title = {Upravljanje znanjem - temelj suvremenog marketinga}, keyword = {upravljanje znanjem, cjelovito, cjelovito upravljanje kvalitetom, gospodarski razvoj, Republika Hrvatska}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Bu\v{s}eli\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {299 - 325}, keywords = {knowledge management - KM, total quality management - TQM, economic development, the Republic of Croatia}, isbn = {978-953-7498-06-1}, title = {Knowledge Management - Foundation of Modern Marketing}, keyword = {knowledge management - KM, total quality management - TQM, economic development, the Republic of Croatia}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font