Pregled bibliografske jedinice broj: 30857
Funkcije menedžmenta u upravljanju kvalitetom u turizmu
Funkcije menedžmenta u upravljanju kvalitetom u turizmu // Acta turistica, 9 (1997), 1; 46-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 30857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcije menedžmenta u upravljanju kvalitetom u
turizmu
(Functions of management in controlling the quality
in tourism)
Autori
Bartoluci, Mato
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 9
(1997), 1;
46-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
menedžment i poduzetništvo ; kvaliteta u turizmu
(management ; entrepreneurship ; quality in tourism)
Sažetak
Temeljni cilj ovog rada vezna je uz istraživanje funkcija menedžmenta u unapređivanju kvalitete turističkih outputa. U radu su opisane funkcije modernog menedžmenta u turizmu i to funkcije: organiziranja, odlučivanja, planiranja, vođenja i kontrole. Objašnjen je odnos između menedžmenta i poduzetništva injihova uloga u razvoju turizma. Unapređenje kvalitete u turizmu veže se uz učinkovito djelovanje menedžmenta u svim segmentima turitičke ponude. Posebno se sagledava mogućnost unapređenja kvalitete u hrvatskom turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- C.A.B. INTERNATIONAL