Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 307883

Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati?


Rupčić, Nataša
Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati? // Poslovni magazin, 5 (2007), 6; 40-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 307883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati?
(Short and long term business : who has the time to think (strategically)?)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni magazin (1334-0905) 5 (2007), 6; 40-42

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
strateško mišljenje; kreativnost; upravljanje promjenema
(strategic thinking; creatitity; time management)

Sažetak
Za donošenje strategije, posebno strategije na razini cjelokupnog poduzeća potrebno je razmišljati strateški, odnosno primjenjivati i razvijati konceptualne vještine. Ova vještina uključuje menadžerovu sposobnost promišljanja, procesuiranja informacija i planiranja. To znači da menadžer mora biti sposoban sagledati ne samo položaj nekog dijela poduzeća u odnosu na poduzeće kao cjelinu, već i položaj poduzeća u odnosu na pripadajuću granu, grupaciju pa sve do mjesta i uloge poduzeća u socijalnoj okolini. Potrebno je dakle spoznati « ; veliku sliku» ; , prepoznati važne elemente u situaciji i razumjeti odnose između njih. Od menadžera se dakle zahtijeva da imaju širok vremenski i prostorni horizont, odnosno da misle strategijski. Međutim, u praksi situacija često ne odgovara teorijskim postavkama. U suvremenom okruženju brzih promjena menadžerima je sve teže odmaknuti se od svakodnevnih problema i sagledati « ; veliku sliku» ; . Poslovni svijet suočen je s novim fenomenom: gladi za vremenom. Menadžeri vode sve nesmiljeniju bitku kako bi kontrolirali vlastito vrijeme. Nije riječ samo o činjenici da imaju premalo vremena rješavati svakodnevne probleme, već o činjenici da nemaju vremena kako bi razmišljali strateški. Istraživanja pokazuju kako nemogućnost bavljenja dugoročnim i strateškim mišljenjem danas pogađa većinu poslovnih ljudi. Mnogi se žale da su kontinuirano u fazi preživljavanja pa reagiraju samo na hitne situacije, manevrirajući u donošenju odluka, umjesto da donose odluke koje će poduzeće usmjeravati u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša
Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati? // Poslovni magazin, 5 (2007), 6; 40-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Rupčić, N. (2007) Kratkoročno i dugoročno poslovanje : tko još ima vremena (strateški) razmišljati?. Poslovni magazin, 5 (6), 40-42.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2007}, pages = {40-42}, keywords = {strate\v{s}ko mi\v{s}ljenje, kreativnost, upravljanje promjenema}, journal = {Poslovni magazin}, volume = {5}, number = {6}, issn = {1334-0905}, title = {Kratkoro\v{c}no i dugoro\v{c}no poslovanje : tko jo\v{s} ima vremena (strate\v{s}ki) razmi\v{s}ljati?}, keyword = {strate\v{s}ko mi\v{s}ljenje, kreativnost, upravljanje promjenema} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2007}, pages = {40-42}, keywords = {strategic thinking, creatitity, time management}, journal = {Poslovni magazin}, volume = {5}, number = {6}, issn = {1334-0905}, title = {Short and long term business : who has the time to think (strategically)?}, keyword = {strategic thinking, creatitity, time management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font