Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 307394

Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard


Ciglar, Vesna; Turza-Bogdan, Tamara
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard // Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 80-93 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 307394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard
(Understanding of written text - dialect or standard?)

Autori
Ciglar, Vesna ; Turza-Bogdan, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro - Čakovec : Osijek : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 80-93

ISBN
978-953-6965-07-6

Skup
Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 25.11.2005

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
razumijevanje teksta; idiom; jezični standard
(understanding; dialekt; standard)

Sažetak
U radu se ispituje razumijevanje pročitanog teksta u trećem razredu osnovne škole. Dvjema grupama ponuđeni su umjetnički tekst i zadaci na idiomu i jezičnom standardu. Analiziraju se rezultati s obzirom na razinu razumijevanja oba teksta. Zaključuje se o mogućnostima komunikacije s tekstom s obzirom na dob i različite jezične kodove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Ciglar (autor)

Avatar Url Tamara Turza-Bogdan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ciglar, Vesna; Turza-Bogdan, Tamara
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard // Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 80-93 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ciglar, V. & Turza-Bogdan, T. (2007) Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard. U: Blažeka, Đ. (ur.)Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa.
@article{article, author = {Ciglar, Vesna and Turza-Bogdan, Tamara}, editor = {Bla\v{z}eka, \DJ.}, year = {2007}, pages = {80-93}, keywords = {razumijevanje teksta, idiom, jezi\v{c}ni standard}, isbn = {978-953-6965-07-6}, title = {Razumijevanje pro\v{c}itanoga teksta - idiom ili jezi\v{c}ni standard}, keyword = {razumijevanje teksta, idiom, jezi\v{c}ni standard}, publisher = {Odsjek u \v{C}akovcu U\v{c}iteljskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ciglar, Vesna and Turza-Bogdan, Tamara}, editor = {Bla\v{z}eka, \DJ.}, year = {2007}, pages = {80-93}, keywords = {understanding, dialekt, standard}, isbn = {978-953-6965-07-6}, title = {Understanding of written text - dialect or standard?}, keyword = {understanding, dialekt, standard}, publisher = {Odsjek u \v{C}akovcu U\v{c}iteljskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font