Pregled bibliografske jedinice broj: 307394
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard // Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 80-93 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 307394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard
(Understanding of written text - dialect or standard?)
Autori
Ciglar, Vesna ; Turza-Bogdan, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa
/ Blažeka, Đuro - Čakovec : Osijek : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 80-93
ISBN
978-953-6965-07-6
Skup
Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 25.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
razumijevanje teksta; idiom; jezični standard
(understanding; dialekt; standard)
Sažetak
U radu se ispituje razumijevanje pročitanog teksta u trećem razredu osnovne škole. Dvjema grupama ponuđeni su umjetnički tekst i zadaci na idiomu i jezičnom standardu. Analiziraju se rezultati s obzirom na razinu razumijevanja oba teksta. Zaključuje se o mogućnostima komunikacije s tekstom s obzirom na dob i različite jezične kodove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb