Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 307375

(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse


Ljubetić, Maja
(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; sv. 1 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 135-158 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 307375 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse
((Self)evaluation as a Means of Improving the Quality of Educational Practices)

Autori
Ljubetić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; sv. 1 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 135-158

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvaliteta; kriteriji; rani odgoj; sastavnice; (samo)vrednovanje.
(quality; criterias; early education; (self)evaluation)

Sažetak
U cilju unapređivanja kvalitete odgojno – obrazovnog sustava nužno je provoditi kontinuirano vanjsko vrednovanje i (samo)vrednovanje svih čimbenika pojedinih podsustava. (Samo)vrednovanje je potrebno provoditi po unaprijed dogovorenim kriterijima (autorica ih nudi osam) kako bi proces vrednovanja obuhvaćao iste aspekte te se tako osigurala mogućnost komparacije dobivenih podataka. Stoga, je konstruiran Upitnik za (samo)procjenu odgojiteljica (UPSPO) zaposlenih u vrtićima različitih osnivača u nekoliko gradova i mjesta Republike Hrvatske. Pilot istraživanje je provedeno na uzorku od 101 odgojiteljice, a dobiveni rezultati pružili su uvid u trenutno stanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa dječjih vrtića iz uzorka, ali i uvid u sastavnice pojedinih kriterija (samo)vrednovanja kvalitete ranog odgoja. Rezultati pilot istraživanja statistički su obrađeni te su pokazali: različitost kvalitete pojedinih dječjih vrtića ; ponuđeni kriteriji vrednovanja kvalitete podsustava omogućavaju unutarnje (samo)vrednovanje te su primjenjivi i u vrednovanju drugih sustava odgoja i obrazovanja te obiteljskog sustava ; primijenjeni upitnik (UPSPO) potrebno unaprijediti uvođenjem dodatnih nezavisnih varijabli te potrebno je konstruirati dodatni upitnik(e) za istraživanje pravnih i ekonomskih aspekata funkcioniranja ustanova ranog odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubetić, Maja
(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; sv. 1 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 135-158 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ljubetić, M. (2007) (Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; sv. 1.
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2007}, pages = {135-158}, keywords = {kvaliteta, kriteriji, rani odgoj, sastavnice, (samo)vrednovanje.}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {(Samo)vrednovanjem do kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse}, keyword = {kvaliteta, kriteriji, rani odgoj, sastavnice, (samo)vrednovanje.}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2007}, pages = {135-158}, keywords = {quality, criterias, early education, (self)evaluation}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {(Self)evaluation as a Means of Improving the Quality of Educational Practices}, keyword = {quality, criterias, early education, (self)evaluation}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font