Pregled bibliografske jedinice broj: 306651
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol.1. (2007), 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 306651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke
(Relationship between customer relationship marketing and brand equity)
Autori
Mandić, Miroslav
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) Vol.1.
(2007);
85-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
CRM; Marketing; Klijenti; Mreže
(CRM; Marketing; Clients; Networks)
Sažetak
Rad definira pojam upravljanja odnosima s klijentima (CRM) kao jednu od temeljnih odrednica marketinške filozofije poslovanja koja na prvo mjesto stavlja klijenta (kupca) i njegovo zadovoljstvo. U radu se ističe važnost dobrog poznavanja klijenta i stvaranja međusobne povezanosti koja se često puta upravo stvara preko maraka s kojima tvrtka nastupa na tržištu. U konačnici rad donosi empirijsko istraživanje koje govori u kojoj mjeri je prisutna povezanost dvaju koncepata na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Miroslav Mandić
(autor)