Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306651

Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke


Mandić, Miroslav
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol.1. (2007), 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 306651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke
(Relationship between customer relationship marketing and brand equity)

Autori
Mandić, Miroslav

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) Vol.1. (2007); 85-98

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
CRM; Marketing; Klijenti; Mreže
(CRM; Marketing; Clients; Networks)

Sažetak
Rad definira pojam upravljanja odnosima s klijentima (CRM) kao jednu od temeljnih odrednica marketinške filozofije poslovanja koja na prvo mjesto stavlja klijenta (kupca) i njegovo zadovoljstvo. U radu se ističe važnost dobrog poznavanja klijenta i stvaranja međusobne povezanosti koja se često puta upravo stvara preko maraka s kojima tvrtka nastupa na tržištu. U konačnici rad donosi empirijsko istraživanje koje govori u kojoj mjeri je prisutna povezanost dvaju koncepata na hrvatskom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mandić, Miroslav
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol.1. (2007), 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mandić, M. (2007) Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol.1., 85-98.
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Miroslav}, year = {2007}, pages = {85-98}, keywords = {CRM, Marketing, Klijenti, Mre\v{z}e}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {Vol.1.}, issn = {0353-4790}, title = {Povezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tr\v{z}i\v{s}ne vrijednosti marke}, keyword = {CRM, Marketing, Klijenti, Mre\v{z}e} }
@article{article, author = {Mandi\'{c}, Miroslav}, year = {2007}, pages = {85-98}, keywords = {CRM, Marketing, Clients, Networks}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {Vol.1.}, issn = {0353-4790}, title = {Relationship between customer relationship marketing and brand equity}, keyword = {CRM, Marketing, Clients, Networks} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font