Pregled bibliografske jedinice broj: 306575
Poslovni slučaj:"CBA privatne marke"
Poslovni slučaj:"CBA privatne marke" // Upravljanje markama / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-277
CROSBI ID: 306575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni slučaj:"CBA privatne marke"
(Business case:"CBA private brands")
Autori
Mandić, Miroslav ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, S.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Upravljanje markama
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
Accent Press
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
271-277
ISBN
978-953-99762-4-6
Ključne riječi
Marketing, Marke, Privatne marke
(Marketing, Brands, Private brands)
Sažetak
Poslovni slučaj na primjeru maloprodajnog lanca CBA opisuje različite pristupe u strategiji upravjlanja privatnim markama dajući poseban osvrt na upravljanje portfolijom CBA-ovih privatnih maraka. Urkatko je dan i povijesni razvoj maloprodajnog lanca CBA i njegove trenutne tržišne pozicije. Ključni doprinos rada je u danom kronološkom pregledu privatnih maraka gdje se u konačnici daje detaljan pregled dvanaest privatnih maraka u različitim kategorijama proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb