Pregled bibliografske jedinice broj: 306556
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti // Osnove Marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 279-317
CROSBI ID: 306556 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti
(Planning and Control of Marketing Activities)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove Marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
279-317
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
Planiranje, Kontrola, Marketing, Strategija
(Planning, Cotrol, Marketing, Strategy)
Sažetak
Ovo poglavlje sastavni je dio sveučilišnog udžbenika "Osnove marketinga" namijenjenog studentima na drugoj godini studija ekonomije od kojih se mnogi s marketingnom kao kolegijem susreću po prvi put. U skladu s tim navedeno poglavlje u preglenom i lako shvatljivom obliku prezentira najnovije teorijske i praktične aspekte vezane uz planiranje i kontrolu marketinških aktivnosti kao važnih sastavnica procesa marketinškog upravljanja. Cilj ovog poglavlja predstavlja upoznavanje studenata s osnovnim konceptima analize situacije, utvrđivanje ciljeva, izbora ciljnih skupina i oblikovanja strategija marketinškog spleta. Objašnjava se izgled i sadržaj marketinškog plana kao pisanog dokumenta. Sljedeće područje koje obrađuje ovo poglavlje posvećeno je kontroli marketinških aktivnosti te su navedeni zadaci, oblici i provođenje marketinške kontrole, objašnjenje pojedine analize kotrolnih veličina poput analize prodajnog volumena, tržišnog udjela, prodaje po proizvodima, područjima i slično. Objašnjena je važnost te zadaci i postupci koje marketinška revizija provodi. Uz navođenje brojnih primjera iz prakse poglavlje je opremljeno pitanjima za provjeru znjanja i boljeg razumijevanja gradiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Marija Tomašević-Lišanin
(autor)