Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306556

Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti


Tomašević Lišanin, Marija
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti // Osnove Marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 279-317


CROSBI ID: 306556 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti
(Planning and Control of Marketing Activities)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove Marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
279-317

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
Planiranje, Kontrola, Marketing, Strategija
(Planning, Cotrol, Marketing, Strategy)

Sažetak
Ovo poglavlje sastavni je dio sveučilišnog udžbenika "Osnove marketinga" namijenjenog studentima na drugoj godini studija ekonomije od kojih se mnogi s marketingnom kao kolegijem susreću po prvi put. U skladu s tim navedeno poglavlje u preglenom i lako shvatljivom obliku prezentira najnovije teorijske i praktične aspekte vezane uz planiranje i kontrolu marketinških aktivnosti kao važnih sastavnica procesa marketinškog upravljanja. Cilj ovog poglavlja predstavlja upoznavanje studenata s osnovnim konceptima analize situacije, utvrđivanje ciljeva, izbora ciljnih skupina i oblikovanja strategija marketinškog spleta. Objašnjava se izgled i sadržaj marketinškog plana kao pisanog dokumenta. Sljedeće područje koje obrađuje ovo poglavlje posvećeno je kontroli marketinških aktivnosti te su navedeni zadaci, oblici i provođenje marketinške kontrole, objašnjenje pojedine analize kotrolnih veličina poput analize prodajnog volumena, tržišnog udjela, prodaje po proizvodima, područjima i slično. Objašnjena je važnost te zadaci i postupci koje marketinška revizija provodi. Uz navođenje brojnih primjera iz prakse poglavlje je opremljeno pitanjima za provjeru znjanja i boljeg razumijevanja gradiva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija
Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti // Osnove Marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 279-317
Tomašević Lišanin, M. (2007) Planiranje i kontrola marketinških aktivnosti. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove Marketinga. Zagreb, Adverta, str. 279-317.
@inbook{inbook, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2007}, pages = {279-317}, keywords = {Planiranje, Kontrola, Marketing, Strategija}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Planiranje i kontrola marketin\v{s}kih aktivnosti}, keyword = {Planiranje, Kontrola, Marketing, Strategija}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2007}, pages = {279-317}, keywords = {Planning, Cotrol, Marketing, Strategy}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Planning and Control of Marketing Activities}, keyword = {Planning, Cotrol, Marketing, Strategy}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font