Pregled bibliografske jedinice broj: 306552
Prodaja i distribucija
Prodaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 245-277
CROSBI ID: 306552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodaja i distribucija
(Sales and Distribution)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnove marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
245-277
ISBN
978-953-99712-2-7
Ključne riječi
Prodaja, Distribucija, Marketing, Marketinški miks
(Sales, Distribution, Marketing, Marketing mix)
Sažetak
Ovo poglavlje sastavni je dio sveučilišnog udžbenika "Osnove marketinga" namijenjenog studentima na drugoj godini studija ekonomije od od kojih se mnogi s marketingom kao kolegijem susreću po prvi put. U skladu s tim navedeno poglavlje u preglednom i lako shvatljivom obliku prezentira najnovije teorijske i praktične aspekte vezane uz jedan od ključnih elemenata marketinškog miksa-prodaju i distribuciju. Cilj ovog poglavlja predstavlja upoznavanje studenata s planiranjem prodaje, upravljanjem prodajnim osobljem, vrstama prodajnih poslova, alociranjem prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama projdajnih organizacija, principima osobne prodaje i prodajnog procesa. Drugi dio poglavlja koji se odnosi na distribuciju definira pojmove i objašnjava ulogu marketinških kanala, strukturu i vrste kanala, organizaciju, izbor, oblikovanje i dinamiku kanala distribucije uz posebnu pozornost posvećenu i fizičkoj distribuciji proizvoda. Uz navođenje brojnih primjera iz prakse poglavlje je opremljeno pitanjima za provjeru znjanja i boljeg razumijevanja gradiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Marija Tomašević-Lišanin
(autor)