Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306552

Prodaja i distribucija


Tomašević Lišanin, Marija
Prodaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 245-277


CROSBI ID: 306552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodaja i distribucija
(Sales and Distribution)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
245-277

ISBN
978-953-99712-2-7

Ključne riječi
Prodaja, Distribucija, Marketing, Marketinški miks
(Sales, Distribution, Marketing, Marketing mix)

Sažetak
Ovo poglavlje sastavni je dio sveučilišnog udžbenika "Osnove marketinga" namijenjenog studentima na drugoj godini studija ekonomije od od kojih se mnogi s marketingom kao kolegijem susreću po prvi put. U skladu s tim navedeno poglavlje u preglednom i lako shvatljivom obliku prezentira najnovije teorijske i praktične aspekte vezane uz jedan od ključnih elemenata marketinškog miksa-prodaju i distribuciju. Cilj ovog poglavlja predstavlja upoznavanje studenata s planiranjem prodaje, upravljanjem prodajnim osobljem, vrstama prodajnih poslova, alociranjem prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama prodajnog napora, organizacijom prodaje, vrstama projdajnih organizacija, principima osobne prodaje i prodajnog procesa. Drugi dio poglavlja koji se odnosi na distribuciju definira pojmove i objašnjava ulogu marketinških kanala, strukturu i vrste kanala, organizaciju, izbor, oblikovanje i dinamiku kanala distribucije uz posebnu pozornost posvećenu i fizičkoj distribuciji proizvoda. Uz navođenje brojnih primjera iz prakse poglavlje je opremljeno pitanjima za provjeru znjanja i boljeg razumijevanja gradiva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija
Prodaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 245-277
Tomašević Lišanin, M. (2007) Prodaja i distribucija. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Osnove marketinga. Zagreb, Adverta, str. 245-277.
@inbook{inbook, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2007}, pages = {245-277}, keywords = {Prodaja, Distribucija, Marketing, Marketin\v{s}ki miks}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Prodaja i distribucija}, keyword = {Prodaja, Distribucija, Marketing, Marketin\v{s}ki miks}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2007}, pages = {245-277}, keywords = {Sales, Distribution, Marketing, Marketing mix}, isbn = {978-953-99712-2-7}, title = {Sales and Distribution}, keyword = {Sales, Distribution, Marketing, Marketing mix}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font