Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306534

Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi


Bartulović, Marija
Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 40-49 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 306534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi
(A Teacher - the Torchbearer of Human Values in Modern School)

Autori
Bartulović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 40-49

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske - Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
društvo; škola; uloga učitelja u suvremenoj školi; interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja; međuljudski odnosi; odnos učitelj-učenik; kompetencija učitelja; osobine ličnosti učitelja; sloboda; odgovornost; prosvjetna politika
(society; school; teacher role in modern school; interactional-comunicational educational aspect; interpersonal relations; teacher-student relation; teacher competence; teacher personality; freedom; responsibility; education policy)

Sažetak
Svakodnevno raste broj radova koji u središte pozornosti stavljaju ulogu škole u suvremenom društvu i ulogu učitelja kao glavnog nositelja aktivnosti u njoj. To je potpuno razumljivo ako u obzir uzmemo činjenicu da je svaka škola složen, poseban, osebujan organizam za sebe i kao takvu je treba uvažavati, ali je istovremeno i dio šireg, društvenog konteksta i ne može se iz njega izdvojiti, njezina se uloga treba transformirati u skladu s potrebama društva koje je u stalnoj mijeni, ponajviše zbog iznimno brzog tehnološkog napretka i procesa globalizacije čiji se utjecaj odražava u svim njegovim sferama. Tradicionalne društvene institucije, ponajprije obitelj, a zatim i škola, ne ostaju netaknute pred utjecajem tih procesa, njihovo se shvaćanje, uloga i mjesto koje zauzimaju na ljestvici društvenih vrijednosti također mijenjaju. U radu se promišlja ta promijenjena uloga učitelja u suvremenoj školi, u prvom redu iz interakcijsko-komunikacijske odgojne perspektive koja u središte stavlja međuljudski odnos između učitelja i učenika. Nastoje se odrediti osobine učitelja koje su nužne da bi taj odnos bio kvalitetan i produktivan, dok se s druge strane sagledavaju mogućnosti, uvjeti i ograničenja koje pred učitelja u njegovu radu stavlja prosvjetna politika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Bartulović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bartulović, Marija
Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 40-49 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bartulović, M. (2007) Učitelj - lučonoša humanih vrijednosti u suvremenoj školi. U: Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.)Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Bartulovi\'{c}, Marija}, year = {2007}, pages = {40-49}, keywords = {dru\v{s}tvo, \v{s}kola, uloga u\v{c}itelja u suvremenoj \v{s}koli, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, me\djuljudski odnosi, odnos u\v{c}itelj-u\v{c}enik, kompetencija u\v{c}itelja, osobine li\v{c}nosti u\v{c}itelja, sloboda, odgovornost, prosvjetna politika}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {U\v{c}itelj - lu\v{c}ono\v{s}a humanih vrijednosti u suvremenoj \v{s}koli}, keyword = {dru\v{s}tvo, \v{s}kola, uloga u\v{c}itelja u suvremenoj \v{s}koli, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, me\djuljudski odnosi, odnos u\v{c}itelj-u\v{c}enik, kompetencija u\v{c}itelja, osobine li\v{c}nosti u\v{c}itelja, sloboda, odgovornost, prosvjetna politika}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bartulovi\'{c}, Marija}, year = {2007}, pages = {40-49}, keywords = {society, school, teacher role in modern school, interactional-comunicational educational aspect, interpersonal relations, teacher-student relation, teacher competence, teacher personality, freedom, responsibility, education policy}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {A Teacher - the Torchbearer of Human Values in Modern School}, keyword = {society, school, teacher role in modern school, interactional-comunicational educational aspect, interpersonal relations, teacher-student relation, teacher competence, teacher personality, freedom, responsibility, education policy}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font