Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306523

Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje


Jurić, Vladimir
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 68-80 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 306523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje
(School (Formal), Non-formal and Informal Education)

Autori
Jurić, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 68-80

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
formalno obrazovanje; neformalno obrazovanje; informalno obrazovanje; samoučenje; implicitno učenje; reaktivno učenje; Homo Zappiens
(formal education; non-formal education; informal education; self-study; implicit learning; reactive learning; Homo Zappiens)

Sažetak
Odnos između formalnog (školskog), neformalnog i informalnog obrazovanja u novije se vrijeme nastoji redefinirati, što je posljedica drukčijega gledanja na ciljeve, procedure i okolnosti obrazovanja. "Brišu" se granice između različitih formalnih i neformalnih načina obrazovanja, "konkurentnost" izvanškolskih i samoorganizirajućih načina obrazovanja pokazuje sve važnije pozitivne učinke u napredovanju osoba koje se obrazuju na alternativne načine. Nove on-line generacije mladih, i ne samo mladih, obrazuju se u komunikaciji s Internetom, i to tako da u operativnom smislu samoodređuju učenje, što povratno djeluje na stilove obrazovanja i učenja i u drugim okolnostima. Škola je pred novim izazovima, koji se mogu okarakterizirati kao potreba za elastičnijim odnosom prema izvaninstitucionalnom obrazovanju, ali i "oponašanjem" pozitivnih i poticajnih prednosti neformalnog i informalnog obrazovanja "ugrađujući" u sustav one modele obrazovanja koji povezuju formalno, neformalno i informalno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Jurić, Vladimir
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 68-80 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurić, V. (2007) Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje. U: Previšić V., Šoljan N. N., Hrvatić N. (ur.)Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Juri\'{c}, Vladimir}, year = {2007}, pages = {68-80}, keywords = {formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje, samou\v{c}enje, implicitno u\v{c}enje, reaktivno u\v{c}enje, Homo Zappiens}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {\v{S}kolsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje}, keyword = {formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje, samou\v{c}enje, implicitno u\v{c}enje, reaktivno u\v{c}enje, Homo Zappiens}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Juri\'{c}, Vladimir}, year = {2007}, pages = {68-80}, keywords = {formal education, non-formal education, informal education, self-study, implicit learning, reactive learning, Homo Zappiens}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {School (Formal), Non-formal and Informal Education}, keyword = {formal education, non-formal education, informal education, self-study, implicit learning, reactive learning, Homo Zappiens}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font