Pregled bibliografske jedinice broj: 30631
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu // Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Vološćansko grafičko poduzeće, 1999. str. 139-151
CROSBI ID: 30631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblici valorizacije učinaka animacije u turizmu
(Types of Evaluation of Animations Results in Tourism)
Autori
Cerović, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Animacija u hotelijersko-turističkoj ponudi
Urednik/ci
Peršić, Milena
Izdavač
Vološćansko grafičko poduzeće
Grad
Opatija
Godina
1999
Raspon stranica
139-151
ISBN
338-484(035)
Ključne riječi
oblici valorizacije učinaka, animacija u turizmu,
(types of results evaluation, animation in tourism)
Sažetak
Turistička se animacija planira, projektira i izvodi u cilju dočaravanja ukupnoga doživljaja i stvaranja osjećaja da je došlo do zadovoljenja motiva gostiju. Turistička animacija ima svoj gospodarstveni smisao samo onda ako menadžment i poduzetnik ostvaruju svoje interese i ciljeve.Ekonomske učinke animacije u turizmu možemo grupirati u tri osnovne skupine polazeći s aspekta očekivanja interesnih skupina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Zdenko Cerović
(autor)