Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 306268

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju


Radeka, Igor
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju // Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; Svezak 2. / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 603.-612. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 306268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju
(Role teachers in long life education)

Autori
Radeka, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; Svezak 2. / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 603.-612.

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik
(traditional education; long life education; teacher)

Sažetak
Ključan smjer Europske Unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Među 126 priloga izlaganih na Prvom kongresu pedagoga Hrvatske i objavljenih u dvama zbornicima radova u kojima je objavljen i ovaj rad uredništvo časopisa Pedagogijska istraživanja izdvojilo ga je zajedno s 12 drugih radova s Kongresa i objavilo ga u broju 2/2007. na str. 283-291.



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Radeka, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Igor Radeka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radeka, Igor
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju // Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; Svezak 2. / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 603.-612. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Radeka, I. (2007) Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; Svezak 2..
@article{article, author = {Radeka, Igor}, year = {2007}, pages = {603.-612.}, keywords = {tradicionalno obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, nastavnik}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Uloga nastavnika u cjelo\v{z}ivotnom obrazovanju}, keyword = {tradicionalno obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, nastavnik}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radeka, Igor}, year = {2007}, pages = {603.-612.}, keywords = {traditional education, long life education, teacher}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Role teachers in long life education}, keyword = {traditional education, long life education, teacher}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font