Pregled bibliografske jedinice broj: 305595
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija // Svijet hrane, III (2007), 7; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 305595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija
(Modern marketing and Croatian gastronomy)
Autori
Trojak, Nataša ; Horvat, Đuro ; Perkov, Davor
Izvornik
Svijet hrane (1330-1977) III
(2007), 7;
4-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
gastronomija; marketinška strategija; nova ekonomija; tržišna marka
(gastronomy; marketing strategy; new economy; trade mark)
Sažetak
U radu je riječ o korelaciji postulata suvremenog pristupa marketinške funkcije i stvaranja prepoznatljivosti hrvatske gastronomske ponude temeljene na autohtonosti i inovativnosti. Kako u Novoj ekonomiji povećati prihode od usluga hrane i pića te izgraditi veću lojalnost kupaca putem „ guest relationship marketing“ ? Troškovi proizvodnje prosječno se smanjuju s 50% na 30% ukupnih troškova kompanije, dok troškovi marketinga značajno rastu s 20% na 50%. Kako brandirati usluge i gastronomske delicije? Među najvećim slabostima hotelskih kompanija su: komunikacijski jazovi na relaciji tvrtka-gost, neuspješno segmentiranje tržišta, nefokusirana marketing strategija i ciljevi, organizacija nekompatibilna s marketinškom strategijom i dr. Novi se (ili modificirani) gastronomski proizvodi i usluge – smatraju autori – moraju razvijati i oblikovati u suradnji s gostima, gastro-dobavljačima, spisateljima, marketinškim stručnjacima i obrazovnim ustanovama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek