Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 305595

Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija


Trojak, Nataša; Horvat, Đuro; Perkov, Davor
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija // Svijet hrane, III (2007), 7; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 305595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija
(Modern marketing and Croatian gastronomy)

Autori
Trojak, Nataša ; Horvat, Đuro ; Perkov, Davor

Izvornik
Svijet hrane (1330-1977) III (2007), 7; 4-7

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
gastronomija; marketinška strategija; nova ekonomija; tržišna marka
(gastronomy; marketing strategy; new economy; trade mark)

Sažetak
U radu je riječ o korelaciji postulata suvremenog pristupa marketinške funkcije i stvaranja prepoznatljivosti hrvatske gastronomske ponude temeljene na autohtonosti i inovativnosti. Kako u Novoj ekonomiji povećati prihode od usluga hrane i pića te izgraditi veću lojalnost kupaca putem „ guest relationship marketing“ ? Troškovi proizvodnje prosječno se smanjuju s 50% na 30% ukupnih troškova kompanije, dok troškovi marketinga značajno rastu s 20% na 50%. Kako brandirati usluge i gastronomske delicije? Među najvećim slabostima hotelskih kompanija su: komunikacijski jazovi na relaciji tvrtka-gost, neuspješno segmentiranje tržišta, nefokusirana marketing strategija i ciljevi, organizacija nekompatibilna s marketinškom strategijom i dr. Novi se (ili modificirani) gastronomski proizvodi i usluge – smatraju autori – moraju razvijati i oblikovati u suradnji s gostima, gastro-dobavljačima, spisateljima, marketinškim stručnjacima i obrazovnim ustanovama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Davor Perkov (autor)

Avatar Url Đuro Horvat (autor)

Avatar Url Nataša Trojak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trojak, Nataša; Horvat, Đuro; Perkov, Davor
Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija // Svijet hrane, III (2007), 7; 4-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Trojak, N., Horvat, Đ. & Perkov, D. (2007) Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija. Svijet hrane, III (7), 4-7.
@article{article, author = {Trojak, Nata\v{s}a and Horvat, \DJuro and Perkov, Davor}, year = {2007}, pages = {4-7}, keywords = {gastronomija, marketin\v{s}ka strategija, nova ekonomija, tr\v{z}i\v{s}na marka}, journal = {Svijet hrane}, volume = {III}, number = {7}, issn = {1330-1977}, title = {Suvremeni marketing i hrvatska gastronomija}, keyword = {gastronomija, marketin\v{s}ka strategija, nova ekonomija, tr\v{z}i\v{s}na marka} }
@article{article, author = {Trojak, Nata\v{s}a and Horvat, \DJuro and Perkov, Davor}, year = {2007}, pages = {4-7}, keywords = {gastronomy, marketing strategy, new economy, trade mark}, journal = {Svijet hrane}, volume = {III}, number = {7}, issn = {1330-1977}, title = {Modern marketing and Croatian gastronomy}, keyword = {gastronomy, marketing strategy, new economy, trade mark} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font