Pregled bibliografske jedinice broj: 305344
Obrazovanje kao komunikativni medij u vremenu znanosti i inovacija
Obrazovanje kao komunikativni medij u vremenu znanosti i inovacija // Ekonomski vjesnik, 17 (2005), 1-2; 9-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 305344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje kao komunikativni medij u vremenu znanosti i inovacija
(Education as a Communicative Medium at the Time of Science and Innovation)
Autori
Šundalić, Antun
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 17
(2005), 1-2;
9-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje; komunikacija; znanost; umreženo društvo; socijalizacija
(education; communication; science; networked society; socialization)
Sažetak
Život je suvremenog čovjeka određen visoko sofisticiranom tehnologijom, brzom komunikacijom i učestalošću inovacija. Paradigmu društva moderne zamijenila je paradigma postmodernog, umreženog društva – paradigma informatičke tehnologije. Znanstvena se dostignuća približavaju čovjeku putem obrazovanja koje preuzima ulogu komunikativnog medija globalne tehnologizirane stvarnosti. Paradigma informatičke tehnologije nameće svim sudionicima u globalnoj komunikaciji iste obrasce. Uklopiti se u njih znači obrazovanjem pripremiti stanovništvo za novu komunikaciju, novu tehnologiju i novi, tehnologizirani sustav vrijednosti. Ne biti pripremljen, dakle obrazovan, za takvu komunikaciju, znači unaprijed biti eliminiran. To se odnosi jednako na društva, kao i na svakog pojedinca. Jer u vremenu tojotizma i netokracije disfunkcionalnom postaje orijentacija na "trajne" vrijednosti tradicije bilo kojeg društva. Obrazovanjem se postiže komunikacija ne više na razini kolektivne svijesti, već individualizirane i tehnološke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts