Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 305190

Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece


Lucić, Silvija
Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 305190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece
(Kindergardeners' understending of basic addition principles)

Autori
Lucić, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
02.07

Godina
2007

Stranica
25

Mentor
Vlahović-Štetić, Vesna

Ključne riječi
principi zbrajanja; vrtićka djeca; model Resnickove
(addition principles; kindergardeners; Resnick's model)

Sažetak
Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati razumijevanje osnovnih principa zbrajanja, principa aditivnosti, komutativnosti i asocijativnosti, kod vrtićke djece uz uporabu konkretnih objekata. U istraživanju su sudjelovale dvije dobne skupine djece, etverogodišnjaci i petogodišnjaci. Korištene su tri vrste zadataka kojima su ispitivani osnovni principi zbrajanja. Pretpostavili smo da e djeca biti uspješnija u zadacima komutativnosti u odnosu na zadatke aditivnosti i asocijativnosti, te da će četverogodišnjaci biti jednako uspješni kao i petogodišnjaci u zadacima komutativnosti, ali da će petogodišnjaci biti statistički značajno bolji u zadacima aditivnosti i asocijativnosti. Nije pronađena razlika u razumijevanju principa aditivnosti, komutativnosti i asocijativnost kod vrtićke djece. Također nije pronađena razlika između četverogodišnjaka i petogodišnjaka u razumijevanju principa aditivnosti, principa komutativnosti i principa asocijativnosti. Rezultati su u skladu sa stajalištem Resnickove (1991) koja smatra da se razumijevanje principa zbrajanja ne razvija odvojeno te da djeca mogu razmišljati o odnosima među objektima bez da znaju njihove točne količine. Pronađena je visoka uspješnost rješavanja zadataka za sva tri principa zbrajanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Vlahović-Štetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lucić, Silvija
Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Lucić, S. (2007) 'Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Luci\'{c}, Silvija}, year = {2007}, pages = {25}, keywords = {principi zbrajanja, vrti\'{c}ka djeca, model Resnickove}, title = {Razumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrti\'{c}ke djece}, keyword = {principi zbrajanja, vrti\'{c}ka djeca, model Resnickove}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Luci\'{c}, Silvija}, year = {2007}, pages = {25}, keywords = {addition principles, kindergardeners, Resnick's model}, title = {Kindergardeners' understending of basic addition principles}, keyword = {addition principles, kindergardeners, Resnick's model}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font