Pregled bibliografske jedinice broj: 305166
Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta
Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta // Informatologia, 39(2006) (2006), 4; 271-275 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 305166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta
(The Media and New Values of Free Market Society)
Autori
Šundalić, Antun ; Heteši, Iva
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 39(2006)
(2006), 4;
271-275
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
elektronski mediji ; komunikacija ; informacija ; medijska reforma ; demokratizacija
(electronic media ; communication ; information ; media reform ; democratisation)
Sažetak
Suvremeno je društvo primarno obilježeno informacijskom tehnologijom i komunikacijom. Komunikacija putem medija, posebice elektronskih, postala je glavnom poveznicom svijeta brzih promjena i inovacija. Mobilizam i relativizam nove zbilje plod su tehnicističke interpretacije svijeta. Paradigma informacijske tehnologije nije samo znanje, kao simbolički kapital, nadredila materijalnim pokazateljima bogatstva, već je i egzistenciju uvjetovala informiranošću. Takve su okolnosti posebno važno mjesto dale elektroničkim medijima koji su postali preuzimatelji i kontrolori moći. U takvom okruženju tranzicijska društva medijskom reformom na socio-kulturnoj i ekonomsko- tehnološkoj razini nastoje odgovoriti vremenu novih vrijednosti. Razvijanje neovisnih medija, posebice elektronskih, i demokratizacija društva trebale bi ići zajedno. Koliko je to daleko od željenog u hrvatskom društvu, pokazuje javnost stavljajući često medije u službu vladajuće politike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Information Science Abstracts - ISA
- Library and Information Science Abstracts - LISA