Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 305166

Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta


Šundalić, Antun; Heteši, Iva
Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta // Informatologia, 39(2006) (2006), 4; 271-275 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 305166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta
(The Media and New Values of Free Market Society)

Autori
Šundalić, Antun ; Heteši, Iva

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 39(2006) (2006), 4; 271-275

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
elektronski mediji ; komunikacija ; informacija ; medijska reforma ; demokratizacija
(electronic media ; communication ; information ; media reform ; democratisation)

Sažetak
Suvremeno je društvo primarno obilježeno informacijskom tehnologijom i komunikacijom. Komunikacija putem medija, posebice elektronskih, postala je glavnom poveznicom svijeta brzih promjena i inovacija. Mobilizam i relativizam nove zbilje plod su tehnicističke interpretacije svijeta. Paradigma informacijske tehnologije nije samo znanje, kao simbolički kapital, nadredila materijalnim pokazateljima bogatstva, već je i egzistenciju uvjetovala informiranošću. Takve su okolnosti posebno važno mjesto dale elektroničkim medijima koji su postali preuzimatelji i kontrolori moći. U takvom okruženju tranzicijska društva medijskom reformom na socio-kulturnoj i ekonomsko- tehnološkoj razini nastoje odgovoriti vremenu novih vrijednosti. Razvijanje neovisnih medija, posebice elektronskih, i demokratizacija društva trebale bi ići zajedno. Koliko je to daleko od željenog u hrvatskom društvu, pokazuje javnost stavljajući često medije u službu vladajuće politike.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Antun Šundalić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šundalić, Antun; Heteši, Iva
Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta // Informatologia, 39(2006) (2006), 4; 271-275 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Šundalić, A. & Heteši, I. (2006) Mediji i nove vrijednosti društva slobodnog tržišta. Informatologia, 39(2006) (4), 271-275.
@article{article, author = {\v{S}undali\'{c}, Antun and Hete\v{s}i, Iva}, year = {2006}, pages = {271-275}, keywords = {elektronski mediji, komunikacija, informacija, medijska reforma, demokratizacija}, journal = {Informatologia}, volume = {39(2006)}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {Mediji i nove vrijednosti dru\v{s}tva slobodnog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {elektronski mediji, komunikacija, informacija, medijska reforma, demokratizacija} }
@article{article, author = {\v{S}undali\'{c}, Antun and Hete\v{s}i, Iva}, year = {2006}, pages = {271-275}, keywords = {electronic media, communication, information, media reform, democratisation}, journal = {Informatologia}, volume = {39(2006)}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {The Media and New Values of Free Market Society}, keyword = {electronic media, communication, information, media reform, democratisation} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Information Science Abstracts - ISA
  • Library and Information Science Abstracts - LISA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font