Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 304668

Partnerski odnosi i dijete s poteškoćama u razvoju


Leutar, Zdravka; Starčić, Tanja
Partnerski odnosi i dijete s poteškoćama u razvoju // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 14 (2007), 1; 27-58 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 304668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Partnerski odnosi i dijete s poteškoćama u razvoju
(Partnership relations and the child with development handicap)

Autori
Leutar, Zdravka ; Starčić, Tanja

Izvornik
Ljetopis studijskog centra socijalnog rada (1330-6456) 14 (2007), 1; 27-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
partnerski odnosi ; roditelji ; djeca ; mentalna retardacija
(partnership relations ; parents ; children ; mental retardation)

Sažetak
Rad se bavi partnerskim odnosima roditelja djece s mentalnom retardacijom, ispituje njihova osnovna obilježja te ih uspoređuje s partnerskim odnosima ostalih roditelja. Prikazani su rezultati provedenog istraživanja u kojem je sudjelovalo 78 ispitanika, 38 roditelja djece s mentalnom retardacijom i 40 roditelja djece bez mentalne retardacije. U partnerskim odnosima se proučavala intimnost, sporazum, otvorenost, privrženost i predanost u vezi, te su se podaci analizirali s obzirom na sociodemografska obilježja: spol, dob, stupanj obrazovanja, materijalne prilike obitelji i dob djece. Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoje statistički značajne razlike u partnerskim odnosima roditelja djece s mentalnom retardacijom naspram drugih roditelja, međutim pokazalo se da se unutar skupine roditelja djece s mentalnom retardacijom partnerski odnosi statistički značajno razlikuju s obzirom na stupanj invaliditeta djeteta. Također se pokazalo da sociodemografska obilježja utječu na partnerske odnose roditelja djece s mentalnom retardacijom dok kod ostalih roditelja to nije slučaj. Općenito se može reći da dijete s poteškoćama u razvoju donosi promjene u obitelji, ali još uvijek nije dovoljno istraženo kako to utječe na partnerske odnose njegovih roditelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-066-0000000-3617 - SOCIJALNI POLOŽAJ STARIJIH I OSOBA S INVALIDITETOM U HRVATSKOJ I ZEMLJAMA EU (Leutar, Zdravka, MZOS ) ( CroRIS)
MZOS-066-0661686-1433 - Funkcioniranje i osnaživanje obitelji u rizičnim uvjetima u Republici Hrvatskoj (Blažeka Kokorić, Slavica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdravka Leutar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leutar, Zdravka; Starčić, Tanja
Partnerski odnosi i dijete s poteškoćama u razvoju // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 14 (2007), 1; 27-58 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Leutar, Z. & Starčić, T. (2007) Partnerski odnosi i dijete s poteškoćama u razvoju. Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 14 (1), 27-58.
@article{article, author = {Leutar, Zdravka and Star\v{c}i\'{c}, Tanja}, year = {2007}, pages = {27-58}, keywords = {partnerski odnosi, roditelji, djeca, mentalna retardacija}, journal = {Ljetopis studijskog centra socijalnog rada}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1330-6456}, title = {Partnerski odnosi i dijete s pote\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {partnerski odnosi, roditelji, djeca, mentalna retardacija} }
@article{article, author = {Leutar, Zdravka and Star\v{c}i\'{c}, Tanja}, year = {2007}, pages = {27-58}, keywords = {partnership relations, parents, children, mental retardation}, journal = {Ljetopis studijskog centra socijalnog rada}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1330-6456}, title = {Partnership relations and the child with development handicap}, keyword = {partnership relations, parents, children, mental retardation} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Social Services Abstract Database
  • Social Care Online
  • Studies and Gender Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font