Pregled bibliografske jedinice broj: 30284
Identitet i imidž organizacije - nova kultura
Identitet i imidž organizacije - nova kultura // Trenutak hrvatske komunikacije / Novosel, Pavao (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 1996. str. 65-87 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 30284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet i imidž organizacije - nova kultura
(Identity and Image of Organization - The New Culture)
Autori
Kostjuk, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Trenutak hrvatske komunikacije
/ Novosel, Pavao - Zagreb : Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 1996, 65-87
Skup
Trenutak hrvatske komunikacije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Image; organizacije; rukovoditelji; kultura; komunikacija
(IMage; organization; leaders; culture; communication)
Sažetak
U novo vrijeme stvara se i nova organizacijska kultura. U njoj svi moraju aktivno komunicirati, a ne kado ranije, prikrivati informacije od drugih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti