Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 302619

Odnos pedagoške prakse i modela teorije razvijanja empatije


Zloković, Jasminka
Odnos pedagoške prakse i modela teorije razvijanja empatije // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse- Relationship of Pedagogical Theoriy and Pedagogic Practice / Rosić, V. (ur.).
Rijeka, 2002. str. 203-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 302619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos pedagoške prakse i modela teorije razvijanja empatije
(Theory of Empathy development and Educational Practice)

Autori
Zloković, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse- Relationship of Pedagogical Theoriy and Pedagogic Practice / Rosić, V. - Rijeka, 2002, 203-221

ISBN
953-6839-19-9

Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse- Relationship of Pedagogical Theoriy and Pedagogic Practice

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razvoj djece; odgoj; empatija; roditelji; učitelji
(development children; education practice; empathy; parents; teachers)

Sažetak
Različiti su pristupi školskoj teoriji i praksi od kojih su neki nastali na temelju proučavanja međusobnih odnosa između učitelja i učenika, te utjecaja odraslih, vršnjaka, školske atmosfere i drugih čimbenika na razvoj i postignuće djeteta. S obzirom na odgoj i obrazovanje i razvoj djeteta kao složenih procesa mi se ne opredjeljujemo za jedan pristup odgoju i obrazovanju ili jednu teoriju, već razmatramo humanistički pristup i teoriju razvoja empatije. S obzirom na efekte koji se pokazuju u pedagoškoj praksi razvoj empatije zaslužuje više pozornosti. Rezultati istraživanja pokazuju pozitivne efekte na djecu koja su uključena u programe gdje se poticao razvoj empatičnosti. Ovo se posebice odnosi na ponašanje spram sebe i drugih ljudi, samopoimanje, kognitivno i emocionalno napredovanje, bolji uspjeh u školi kao i neke druge pozitivne pojave koje se mogu kod djeteta opaziti. Rezultati istraživanja kojeg smo provodili na učenicima mlađih razreda osnovnih škola upućuju na potrebu redefiniranja nekih tradicionalnih pristupa u odgoju i poučavanju učenika, što se posebice odnosi na skupinu učenika koji su suočeni s problemima školskog neuspjeha, kao i problemima koji proizlaze iz ponašanja njihovih roditelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasminka Zloković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zloković, Jasminka
Odnos pedagoške prakse i modela teorije razvijanja empatije // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse- Relationship of Pedagogical Theoriy and Pedagogic Practice / Rosić, V. (ur.).
Rijeka, 2002. str. 203-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zloković, J. (2002) Odnos pedagoške prakse i modela teorije razvijanja empatije. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse- Relationship of Pedagogical Theoriy and Pedagogic Practice.
@article{article, author = {Zlokovi\'{c}, Jasminka}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {203-221}, keywords = {razvoj djece, odgoj, empatija, roditelji, u\v{c}itelji}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Odnos pedago\v{s}ke prakse i modela teorije razvijanja empatije}, keyword = {razvoj djece, odgoj, empatija, roditelji, u\v{c}itelji}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zlokovi\'{c}, Jasminka}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {203-221}, keywords = {development children, education practice, empathy, parents, teachers}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Theory of Empathy development and Educational Practice}, keyword = {development children, education practice, empathy, parents, teachers}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font