Pregled bibliografske jedinice broj: 302615
Različitost pristupa u otkrivanju i primarnoj prevenciji rizičnih ponašanja u obitelji
Različitost pristupa u otkrivanju i primarnoj prevenciji rizičnih ponašanja u obitelji // Nasilje i nasilno ponašanje u školi/vrtiću/učeničkom domu / Vrgoč, H. (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2007. str. 11-24
CROSBI ID: 302615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različitost pristupa u otkrivanju i primarnoj prevenciji rizičnih ponašanja u obitelji
(Diversity admission in identification and primary prevention risc behaviour family)
Autori
Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Nasilje i nasilno ponašanje u školi/vrtiću/učeničkom domu
Urednik/ci
Vrgoč, H.
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
11-24
ISBN
987-953-6134-64-0
Ključne riječi
djeca, odnosi u obitelji, rizična ponašanja, primarna prevencija
(children, family relationship, risk behaviour, primary prevention)
Sažetak
Uz visoku svijest suvremenog društva o važnosti uloge obitelji u razvoju djeteta suočavamo se i sa znanjem kako mnoga djeca pate zanemarena ili čak zlostavljana od strane roditelja ili drugih odraslih osoba. U radu se raspravlja o nekim konfliktima mišljenja o « ; učinkovitosti» ; mjera dječje zaštite, koje reflektiraju klasične debate o razvoju ljudske prirode. Procjena sigurnosti odnosno rizičnih ponašanja roditelja ili drugih osoba kao mogućih zlostavljača zahtijeva od stručnjaka korektnost i pouzdanost procjene ponašanja. Pristup ostvarivanju dobrobiti djeteta mora biti sveobuhvatan što podrazumijeva uvažavanje različitih pristupa. Primjenom analitičkog i intuitivnog pristupa osigurava se potencijalno validna, osjetljiva i dosljedna analiza funkcioniranja obitelji. Predložen je i ekspertni model znanja i vještina koje su smatraju nužnim u prevenciji kao i za postizanje validnog preciznog dosljednog i objektivnog procjenjivanja fenomena nasilja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasminka Zloković
(autor)